• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سروستان به زمین خورد

  • کد خبر : 59474
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سروستان به زمین خورد
فارس_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از آیین کلنگ زنی احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری در شهرستان سروستان خبر داد.

گیتی آنلاین_ طی مراسمی روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه، با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس ،فرماندار و مدیران سروستان ،عملیات احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای در این شهرستان کلنگ زنی شد.

حسین درویشی در مراسم آیین کلنگ زنی احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای در شهرستان سروستان بیان کرد: این پایگاه در کیلومتر ۴۵ جاده شیراز به سروستان با زیربنای۴۰۰ مترمربع در دو طبقه شامل فضای پایگاه امداد و نجات و اسکان اضطراری ساخته خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: شهرستان سروستان در ۷۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد که با توجه به نیاز شهرستان به پایگاه امداد و نجات جاده ای و نبود پایگاه، این طرح میتواند به امدادرسانی در زمان حوادث جاده ای و غیره در این منطقه کمک شایانی داشته باشد.

حسین درویشی در ادامه تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر استان فارس از امکانات و تجهیزات امدادی لازم برای خدمت رسانی به هموطنان در زمان وقوع حوادث برخوردار است که در زمینه توسعه امکانات و تجهیزات، این سازمان تمام تلاش خود را به کار می برد تا امدادگران و نجاتگران‌ از این امکانات برای ارائه هرچه بهتر و سریعتر خدمت به مردم بهره گیرند.

وی افزود: اهدا زمین و ساخت این پایگاه توسط خانواده اسماعیلی خیر نیک اندیش سروستانی صورت پذیرفته که اعتبار ساخت این پایگاه ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59474

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.