• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

کم کاری مسئولان جهاد کشاورزی در حمایت از سرمایه گذاری دربخش احداث سردخانه

  • کد خبر : 36561
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کم کاری مسئولان جهاد کشاورزی در حمایت از سرمایه گذاری دربخش احداث سردخانه
امام جمعه تکاب گفت: جهادکشاورزی آذربایجان غربی حمایت لازم را از سرمایه گذاران احداث سردخانه نمی کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، حجت الاسلام کوهی با اظهار اینکه کشاورزی یکی از ظرفیت های شهرستان تکاب است گفت: برای جلوگیری از مهاجرت مردم به شهرهای دیگر و ایجاد مهاجرت معکوس باید از کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی حمایت شود.

او افزود: خیلی از باغداران امسال در فروش محصولشان با مشکل مواجه شدند، به اندک قیمتی فروختند و این نتیجه نبود حتی یک سردخانه است و باغدار مجبور است محصولش را به قیمت اندکی بفروشد.

امام جمعه مردم تکاب ضمن انتقاد از کم کاری مسئولان جهادکشاورزی و عدم حمایت آنها از سرمایه گداران، تصریح کرد: یک سرمایه گذاری چند سال قبل منزل خود را در تبریز فروخته و برای ساخت سردخانه به تکاب آمده است، اما اداره کل جهاد کشاورزی سالهاست او را معطل وام کرده است، آیا مسئولین جهاد کشاورزی نمی دانند شهرستان تکاب فاقد سردخانه است؟

حجت الاسلام کوهی در بخش دیگر سخنان خود به دیدار ورزشکاران با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب فرمودند: ایران قوی به ورزش قوی نیاز دارد و ما در شهرستان تکاب استعدادهای بسیار عظیم ورزشی داریم و یکی از شهرستان هایی که فاقد زیرساخت های ورزشی است، شهرستان تکاب می باشد، با وجود این که در این سال های اخیر از سوی بنیاد علوی و دیگر مجموعه ها خدماتی در این عرصه شده اما کافی نیست.

وی افزود: کارخانه ها و معادن می توانند حامی ورزش شهرستان باشند و معادن برای حمایت از جوانان تکاب وارد میدان شود و زیرساخت ها، سالن ها و ورزشگاه هایی را ایجاد کنند و اداره کل ورزش و جوانان نیز باید به تکاب بها بدهد.

امام جمعه تکاب گفت: یک جوان در خانواده ای فقیر در شهرستان تکاب توانسته مقام اول کشوری را به دست بیاورد اما برای حضور در مسابقاتی در جزیره کیش بلیط هواپیما را نتوانسته تهیه کند، وقتی این جوان حمایت نشود مایوس می شود، نمی تواند در عرصه های بین المللی حاضر شود، لذا برای تربیت نیروهای ورزشی باید مجموعه های خصوصی و دولتی پای کار بیایند.

حجت الاسلام کوهی ضمن نارضایتی از کوتاهی مسئولان در امر ورزش گفت: تا حالا چند مدیر استانی ورزش به این شهرستان سفر کرده اند؟ و رشه ورزش بها داده اند.؟

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36561

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.