• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

بهره برداری از حدود ۸۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی سیستان و بلوچستان در گرو تخصیص ۱۷۳۰ میلیارد تومان اعتبار توسعه زیرساخت‌های پست کرمان نیازمند حمایت مسئول محلی است کدام استان‌ها از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین استقبال را کرده‌اند؟ تسهیل امور ثبتی با تفاهم میان شرکت ملی پست و سازمان ثبت اسناد کشور رکورد ۴۴ میلیون نفری مشارکت در پویش ملی سلامت شکست جدیدترین شماره مجله تخصصی «نمایش» منتشر شد  معرفی کاندیداهای سومین دوره‌ی مسابقه‌ی سراسری نمایشنامه نویسی اقتباسیِ چهارراه انتصاب معاون جدید برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس کلینیک دندان‌پزشکی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در جم افتتاح شد اولین جشنواره پیشواز سال نو در لامرد  هر نوع مجوز از جمله پروانه کسب به صورت کاغذی از نظر دولت مجوز محسوب نمی شود مراسم یادواره شهدای سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شیراز برگزار می‌شود

4

کوتاه از ادارات پست جهان

  • کد خبر : 27126
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۱
کوتاه از ادارات پست جهان
اتحادیه جهانی پست سی و دومین کنفرانس اقتصاد پست و توزیع‌ را برگزار می کند. این کنفرانس که یکی از بزرگترین گردهمایی های دانشگاهیان، سیاستگذران و مشاغل فعال در بخش پست است، فرصتی بی نظیر برای به دست آوردن بینشی جدید در ایجاد شبکه پستی پویا در سراسر دنیا ایجاد می کند که باعث تحول در آینده خدمات پستی و توزیع خواهد شد.

برگزاری سی و دومین کنفرانس اقتصاد پست و توزیع

گیتی آنلاین_ اتحادیه پستی جهانی (UPU) از ۲۹ تا ۳۱ می سال ۲۰۲۴ سی و دومین کنفرانس اقتصاد پست و توزیع‌ را برگزار می کند. این کنفرانس یکی از بزرگترین گردهمایی های دانشگاهیان، سیاست گذران و مشاغل فعال در بخش پست خواهد بود و فرصتی بی نظیر برای به دست آوردن بینشی جدید در ایجاد شبکه پستی پویا در سراسر دنیا خواهد شد که آینده خدمات پستی و توزیع را دگرگون خواهد کرد.

کنفرانس اقتصاد پست و توزیع با قدمت بیش از سه دهه، سی و دومین دوره خود را در سال ۲۰۲۴ جشن خواهد گرفت. این رویداد نقطه عطف مهمی در تاریخ خواهد بود زیرا با مشارکت اتحادیه پستی جهانی (UPU) سازماندهی شده است. این همکاری بُعد جدیدی را به کنفرانس می بخشد و هدف آن جلب مشارکت بیشتر سهامداران کلیدی در چشم انداز جهانی در صنعت پست و توزیع است.

مشارکت UPU تخصص و بینش ارزشمندی را به بحث ها اضافه می کند، محتوای آکادمیک را غنی می کند و درک عمیق تر از چالش ها و فرصت های پیش روی صنعت پست را تقویت می کند.

تلاش پست لیختن اشتاین برای جهانی سبزتر

پست لیختن‌اشتاین قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ آلودگی آب و هوایی نداشته باشد. برای دستیابی به این هدف، پست این کشور ناوگان خودرویی را با خودروهای برقی جایگزین کرده است. همچنین پست این کشور برای توزیع از اسکوترهای سه چرخ برقی از سال ۲۰۱۲ استفاده کرده است.

در حال حاضر خودروهای برقی در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از ناوگان خودرویی لیختن اشتاین را تشکیل می دهد که تا پایان سال ۲۰۲۵ این میزان به ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت. همزمان، زیرساخت شارژ این خودروها در مراکز مربوطه در حال ارتقا است.

ارسال مواد فاسد شدنی توسط پست فرانسه

پست فرانسه با همکاری دو استارتاپ از آخرین نوآوری خود که استقرار صندوق‌های امانات پستی (parcel locker) در نقاط مختلف شهر برای سرویس‌دهی به مردم است، رونمایی کرد. از خصوصیات این صندوق‌ها این است که علاوه بر مرسولات پستی در کمدهای عادی و خشک می‌توان در صندوق‌های یخچال‌دار مواد غذایی فاسدشدنی را نیز نگهداری کرد.

این مشارکت به این معنی است که هم محصولات خشک و هم تازه مانند (گوشت، ماهی، سبزیجات، غذاهای آماده و …) را می توان به صندوق‌ها تحویل و در مناسب‌ترین زمان و مکان برای مشتری جمع آوری کرد. شاید بد نباشد بدانید یک شرکت دانش_بنیان ایرانی نیز این سرویس را چندی پیش راه اندازی کرد که مورد توجه اتحادیه جهانی پست نیز قرار گرفت، البته هنوز صندوق‌های یخچال‌دار در این سرویس قرار نگرفته است.

منبع: صفحه رسمی توییتری اتحادیه جهانی پست

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27126

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.