• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0
ملی پوش هندبال ساحلی ؛

کیش شرایط میزبانی‌ از تیم‌های آسیایی هندبال را دارد/ گروه منطقه جنوب تقابل ملی پوش‌های هندبال ساحلی ایران بود.

  • کد خبر : 62159
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
کیش شرایط میزبانی‌ از تیم‌های آسیایی هندبال را دارد/ گروه منطقه جنوب تقابل ملی پوش‌های هندبال ساحلی ایران بود.
مسلم کاظمی؛ ملی پوش تیم هندباا هیات هندبال جزیره کیش گفت، جزیره کیش در میزبانی از نخستین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی مردان ایران سنگ تمام گذاشت امیدواریم در پایان یکی از سکو‌های اول تاسوم لیگ را تصاحب کنیم.

مسلم کاظمی؛ هیات هندبال جزیره کیش در میزبانی از نخستین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی مردان ایران سنگ تمام گذاشت امیدواریم در پایان یکی از سکو‌های اول تاسوم لیگ را تصاحب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین منطقه کرمانشاه به نقل از جام ورزش؛ مسلم کاظمی ملی پوش لرستانی تیم هندبال ساحلی ایران که سابقه قهرمانی با تیم ملی در مسابقات آسیایی و حضور در جام جهانی هندبال ساحلی را در کارنامه دارد. در نخستین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی مردان ایران به عضویت تیم “هتلداری فرزاد کیش” در آمده است که در مرحله رفت و برگشت این مسابقات جزیره کیش با درخشش او موفق شد قهرمانی را از آن خود کند و مقتدرانه راهی مرحله نهایی این رقابت‌ها شود.

کاظمی در گفتگو با “صمد خزایی” خبرنگار تخصصی رشته هندبال پیرامون برگزاری نخستین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی گفت؛ از فدراسیون هندبال و انجمن هندبال ساحلی کشورمان بابت برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر می‌کنم. هندبال ساحلی ایران در آسیا جزء تیم‌های مدعی است و این رشته نیازمند برگزاری لیگ برتر بود که خوشبختانه این اتفاق با همت خانواده هندبال و فدراسیون محترم برای اولین بار رخ داد.

کاظمی در ادامه با اشاره به میزبانی جزیزه کیش در نخستین دوره این رقابت ها اظهار داشت؛ جزیزه کیش دارای زیرساخت‌های عالی است. در این دوره از مسابقات هیات هندبال جزیزه سنگ تمام گذاشت و با برپایی یک میزبانی درجه یک به جامعه هندبال نشان داد که این جزیزه شرایط میزبانی از تیم‌های آسیایی و حتی مسابقات جهانی دارد.

ملی پوش تیم هتلداری فرزاد کیش که در مسابقات جام جهانی هندبال ساحلی پرامتیاز آور ترین بازیکن ایران شد، در مورد گروه منطقه جنوب و کسب صدرنشینی این مرحله از مسابقات تصریح کرد؛ گروه ما یعنی منطقه جنوب تقابل ملی پوش‌های هندبال ساحلی ایران بود. بنظرم بهترین بازیکنان این رشته در تمامی رده‌های سنی در کیش گردهم آمدند و مقابل یکدیگر به رقابت‌پرداختند. تیم ما نیز با نسل جدیدی از بازیکنان کم تجربه ولی پر انگیزه در این مسابقات قوی ظاهر شد و توانست مقابل حریفان صاحب ‌نام و قدرتمند خود بسیار عالی ظاهر شوند و مقتدرانه به عنوان تیم صدرنشین به مرحله‌نهایی صعود پیدا کنیم.

کاظمی در پایان ضمن امیدواری برای قرار گرفتن بر یکی از سکو‌های اول تا سوم نخستین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی ایران تصریح کرد؛ مرحله نهایی این مسابقات با شرکت هشت تیم در دوگروه به میزبانی استان اصفهان اواخر هفته برگزار خواهد شد. هرچند کار ما بسیار سخت تر از مرحله قبل است اما امیدوارم در پایان این مسابقات بتوانیم یکی از سکوهای اول تا سوم را تصاحب کنیم و جوابگو زحمات و حمایت دوستان خوبمان در جزیزه زیبا کیش به ویژه ریاست هیات هندبال این جزیزه “آقافرهاد نیکونژاد” باشیم . ما در دور اول نشان دادیم تیم یکدل و جنگنده‌ای هستیم و قطعا این روحیه پیروزی تا پایان مسابقات حفظ خواهیم کرد‌.

خبرنگار: صمد خزایی
سردبیر خبر: سید محمد موسوی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.