• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0
نمایندگان مردم قم در مجلس:

کیفیت خدمات و نحوه پاسخگویی به مشتریان در پست قم قابل قبول است

  • کد خبر : 57436
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
کیفیت خدمات و نحوه پاسخگویی به مشتریان در پست قم قابل قبول است
دو نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی این هفته در دیدار با مدیر کل پست استان قم، کیفیت خدمات‌رسانی و نحوه پاسخگویی به مشتریان پست در این استان را مطلوب ارزیابی کردند.

گیتی آنلاین_ قاسم روانبخش یکی از این نمایندگان با تاکید بر امانتداری کارکنان پست در ارایه خدمت به مردم، افزود: از مشتریان دائمی و باسابقه پست است و همواره از کیفیت خدمات رضایت دارد.

وی به توسعه کسب و کارها و نیاز به استفاده از بستر پست برای رونق آنها اشاره کرد و گفت: برای توسعه خدمات پستی آماده ارایه هر گونه مشاوره و ایجاد بستر هم‌افزایی در استان هستیم.

محمدمنان رئیسی دیگر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار با مدیر کل پست استان قم، ضمن اشاره به تاریخ کهن و اعتماد مردم به پست، گفت: با متنوع شدن سرویس‌ها و خدمات این شرکت، انتظار می‌روند جلب رضایت مشتریان همواره در اولویت قرار گیرد.

مدیر کل پست استان قم نیز در این دیدارها، ضرورت همراهی نمایندگان مجلس در تامین و توسعه تجهیزات و زیرساخت‌های پست را مورد تاکید قرار داد و افزود: خدمات شرکت ملی پست نقش موثری در کاهش ترددهای شهری و بین شهری، کمک به حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی هوا و همچنین تسهیل عرضه و تقاضای کالا بین فروشگاه‌های اینترنتی و مشتریان دارد.

باقری منش همچنین به موضوع تکمیل و توسعه ساختمان تجزیه و مبادلات پست استان در راستای هوشمندسازی فرآیندها نیز اشاره کرد و گفت: بهره گیری از ابعاد مختلف فناوری و نوسازی و بهسازی زیرساخت‌ها، کیفیت ارایه خدمات، افزایش سرعت، دقت و رضایت بیشتر مشتری را به همراه دارد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=57436

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.