• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

خدمت به جامعه پاک عشایری یکی از بزرگترین افتخارات انقلاب اسلامی است ستاد مدیریت بحران و کمیته پدافند برنامه‌های سال جدید را تشریح کرد حل مشکل سیلو داران استان با یک تیر دو‌نشان ٤٨ هزار تخت بیمارستانی به مجموع تختهای بیمارستانی افزوده می شود/ تلاش برای ارائه خدمات باکیفیت تر و بیشتر به مردم مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نفت ایرانول کارنامه خوانی سلامت تسریع در فرآیندهای اداری و عملیاتی پروژه های نهضت ملی مسکن خدمت‌رسانی بی‌وقفه به زائران در نوروز و رمضان ۱۴۰۳: تجربه‌ای موفق در مشهد دستاوردهای حوزه سلامت گیلان در دولت مردمی زنگ مهر و مقاومت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد / با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسوولان زنگ مهر و مقاومت در نخستین روز از فصل بازگشایی مدارس به صدا درآمد. بوشهر؛ مقصد چهل‌و‌سومین سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اجرای ۱۲ کارگاه جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردمی در سیستان وبلوچستان

3

گام های استوار برای تامین مسکن محرومان در شهرستان فراشبند با مشارکت بنیاد مسکن

  • کد خبر : 34761
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
گام های استوار برای تامین مسکن محرومان در شهرستان فراشبند با مشارکت بنیاد مسکن
فارس_ کمیته مسکن محرومین حساب100حضرت امام با حضور مهدی رنجبر مدیر حساب 100 امام راحل بنیاد مسکن فارس در شهرستان فراشبند تشکیل گردید.

گیتی آنلاین_ اصغر غلامی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فراشبند در این نشست با بیان اولویت های بنیاد مسکن برای تامین مسکن نیازمندان خاطر نشان کرد: تامین مسکن نیازمندان از جمله اولویت های اصلی بنیاد مسکن است ، نیازمندان و محرومان جامعه ولی نعمت ما هستند و بخشی از شریف ترین اقشار جامعه بشمار می آیند ، حساب ۱۰۰ امام راحل بنیان خیر برای خانه دار شدن این اقشار است.

وی با بیان اینکه برکات و دستاوردهای حساب ۱۰۰ امام راحل همچنان تاثیر گذار و جاری است اضافه کرد: دهها هزار نفر در طول سالیلن گذشته از برکات این حساب برخوردار شده اند ، برکات و دستاوردهای حساب ۱۰۰ امام راحل همچنان تاثیر گذار و در جامعه جاری است.

غلامی با تقدیر از بیناد مسکن استان فارس و مسوولان حساب ۱۰۰ اضافه کرد: دورنمای تامین مسکن نیازمندان و مددجویان حکایت از آن دارد که حساب ۱۰۰ امام راحل همچنان پرتوان و پرشتاب برای تامین مسکن این اقشار تاثیر گذار است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فراشبند با بیان تاریخجه فعالیت حساب ۱۰۰ اضافه کرد: این حساب پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه ابعاد زندگی مردم نظر داشته است با توجه به این‌که بزرگ‌ترین مشکل مردم مسکن و تأمین آن سخت بود، امام خمینی (ره) دستور تأسیس بنیاد مسکن به‌عنوان یکی از اولین نهادهای سازندگی در کشور را دادند. با دستور امام خمینی (ره) “حساب ۱۰۰ امام” افتتاح شد و در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۳۵۸ بنیاد مسکن انقلاب آغاز به کار کرد.

مهدی رنجبر مدیر حساب ۱۰۰ امام راحل هم گزارشی از پیشرفت طرح های خیر ساز ارائه داد و خواستار فعالیت بیشتر حساب ۱۰۰ در شهرستان فراشبند شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34761

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.