• امروز : شنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 14 September - 2024

اخبار ویژه

1

گردهمایی جودوکاران و دفاع شخصی شمال شرق استان تهران

  • کد خبر : 62997
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۲۶
گردهمایی جودوکاران و دفاع شخصی شمال شرق استان تهران

🔹این مراسم به همت رئیس هیئت جودو و دفاع شخصی شهرستان دماوند نورمحمدی  و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و بسیج ورزشکاران به مناسبت هفته دولت با حضور روسای هیئت جودو و دفاع شخصی شهرستان پردیس، رئیس هیئت جودو و دفاع شخصی بخش رودهن، ورزشکاران و پیشکسوتان برگزار شد. 🔹️در ابتدای مراسم فعالیت […]

🔹این مراسم به همت رئیس هیئت جودو و دفاع شخصی شهرستان دماوند نورمحمدی  و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و بسیج ورزشکاران به مناسبت هفته دولت با حضور روسای هیئت جودو و دفاع شخصی شهرستان پردیس، رئیس هیئت جودو و دفاع شخصی بخش رودهن، ورزشکاران و پیشکسوتان برگزار شد.

🔹️در ابتدای مراسم فعالیت دوساله هیأت جودو و دفاع شخصی شهرستان و برنامه‌های آینده با همکاری رؤسای هیئت جودو و دفاع شخصی شهرستان‌های دماوند، پردیس و بخش رودهن و ایجاد انگیزه و تمرین مشترک بین باشگاه‌ها شرق بی‌مهری مسئولین نسبت به رشته المپیکی جودو که مظلوم واقع شده  توسط جناب آقای نورمحمدی ریاست هیات جودو و دفاع شخصی توضیح داده شد.

🔹️یزدانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند ضمن خیر مقدم به مدعوین در خصوص ورزش جودو و دفاع شخصی و قهرمانی مواردی را مطرح که پس از آن استاد میران به سخنرانی پرداختند.

🔹در ادامه ورزشکاران اقدام به نمایش جودو و دفاع شخصی نموده که در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات ورزشکاران و دست اندرکاران و حامیان ورزش جودو و دفاع شخصی تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62997

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.