• امروز : پنج شنبه - ۲۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 July - 2024
5

گشايش های تازه برای تثبيت برق پايدار در برازجان و مناطق شمالی استان بوشهر

  • کد خبر : 26380
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
گشايش های تازه برای تثبيت برق پايدار در برازجان و مناطق شمالی استان بوشهر
مسئولان برق منطقه ای فارس از ايستگاه‌های برق برازجان بازديد كردند ، در اين برنامه بازديد تمهيدات لازم برای تامين و تثبيت برق پايدار در شهرستان دشتستان و مناطق شمالی استان بوشهر اتخاذ گرديد.

گیتی آنلاین_ خوارزمی، معاون مالی و پشتيبانی شركت برق در جريان اين بازديد از ايستگاه‌های برق شهرستان دشتستان بازديد كرد ، اين برنامه بازديد در راستای مصوبه شورای معاونين برای بررسی ظرفيت های تامين و انتقال برق در اين مناطق صورت پذيرفت.

در جريان اين بازديد ها كه از ايستگاه‌های ۶۶ و ۲۳۰ شهرستان دشتستان صورت گرفت آخرين تصميمات برای تثبيت شرايط تامين برق در اين مناطق مورد بررسی و بازبينی قرار گرفت.

رئیس ناحيه برق برازجان هم در حاشيه اين بازديدها در ديدار چهره به چهره با اپراتورها و كارشناسان ايستگاه‌های ياد شده پای صحبت آنان نشست و به بررسی مشكلات همكاران پرداخت.

در حاشيه اين بازديدها اعلام شد: با توجه به اينكه اولويت دولت، توسعه و احداث نيروگاه‌های خورشيدی و پرداختن به انرژی های تجديد پذير است و با حمايت دولت از سرمايه‌گذاران نيروگاه‌های نوين در تامين زمين متقاضيان و همچنين به منظور تامين برق مستمر و پايدار، بخش خصوصی در شهرستان دشتستان ، از طرح های تامين برق و انرژی با مشاركت بخش خصوصی استقبال می‌شود.

مسئولان حاضر در اين برنامه بازديد تاكيد كردند: در كنار افزايش ظرفيت و توسعه كليدخانه پست ها و ايستگاه‌های شهرستان دشتستان و برازجان ، افزايش ظرفيت خطوط ۶۶ كيلوولت برازجان ۲۳۰ – برازجان ۳، افزايش ظرفيت ساير خطوط ، برق‌رسانی به پروژه‌های مسكن مهر استان و برق‌رسانی به مناطق محروم از ديگر اولويت هايی است كه دنبال می گردد، شهرستان دشتستان يكی از مناطق مهم و استراتژيک استان بوشهر است و دورترين مناطق اين شهرستان هم كه در اطراف آن تاسيسات صنعتی و كشاورزی قرار دارند در اولويت تامين و تثبيت برق قرار دارند.

لازم به ذكر است اين برنامه بازديد با حضور مدير انتقال برق استان بوشهر ترتيب يافت و معاون مالی و پشتيبانی شركت قول هايی در جهت رفع مشكلات رفاهی ايستگاه ها دادند كه با استقبال همكاران قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=26380

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.