• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
2
در راستای اجرای برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه:

یادواره شهدای حقوق دان استان به میزبانی اسلام آباد غرب برگزار شد

  • کد خبر : 30853
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
یادواره شهدای حقوق دان استان به میزبانی اسلام آباد غرب برگزار شد
در راستای اجرای برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، یادواره شهدای حقوق‌دان استان کرمانشاه به میزبانی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

در راستای اجرای برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، یادواره شهدای حقوق‌دان استان کرمانشاه به میزبانی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین منطقه کرمانشاه: در این یادواره که با حضور مسئولین استانی و شهرستان و حقوق‌دانان بسیجی و خانواده معظم شهدای حقوق‌دان برگزار شد، سخنرانان به بیان نقش شهدای والامقام در عزت و اقتدار ایران اسلامی پرداختند.

در ابتدای این مراسم سرهنگ یوسف وند فرمانده سپاه شهرستان اسلام آباد غرب ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین برنامه ، برگزاری این یادواره در شهرستان اسلام آباد غرب در هفته دفاع مقدس را با برکت دانست و از همکاری همه ادارات و نهادها به ویژه مسئولان قضایی شهرستان و بسیج حقوق‌دانان در این زمینه تقدیر کرد.

در ادامه رسول بهرامی پور؛ رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در سخنانی هفته دفاع مقدس را سندی متقن در جهت مظلومیت و در عین حال اقتدار نظام، انقلاب و ملت ایران اسلامی دانست.

 

بهرامی پور در ادامه به تشریح اقدامات گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حقوق‌دان توسط سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: جامعه حقوقی استان مفتخر است که ۵ شهید حقوق‌دان را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده که شهیدان سلیم قنبری و غلامرضا گل آور منتسب به شهرستان اسلام آباد غرب هستند.

در این مراسم سردار قنبری؛ جانشین فرمانده حضرت نبی اکرم (ص) در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هم باید تلاش کنیم که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بسط دهیم.

وی در ادامه گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس در کنار ارتش و سپاه بسیاری از غیر ممکن‌ها را ممکن ساخت که بسیاری از این فداکاری‌های بسیج مردمی ناگفته مانده است.

وی با بیان جمله‌ای از شهید سلیم قنبری مبنی بر اینکه ((با خدای خود عهد بسته ام که خیانت نکنم)) ابراز امیدواری کرد همه ما و مسئولین باید از این جمله الگو بگیریم و عهد ببندیم خیانت نکنیم و به مردم خدمت کنیم.

سردار قنبری ایثارگری‌های مردم ما را یک سرمایه دانست که دشمن تلاش می‌کند این فرهنگ به فراموشی سپرده شود که قطعاً با هوشیاری مردم این فرهنگ به فراموشی سپرده نخواهد شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب نیز برگزاری این یادواره‌ها را در جامعه اسلامی ضروری دانست و افزود: توجه به یادمان‌های شهدا و خانواده‌های معظم شهدا باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد‌.

در ادامه این برنامه منوچهر فتاحی؛ معاون قضایی رئیس کل دادگستری و معاونت توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه نیز در سخنانی بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارزش های اسلامی در جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه ما را تدوین کردند و همگی باید در این راستا حرکت کنیم.

فتاحی افزود: دستگاه قضایی استان راه شهادت و راه شهیدان راه حق را ادامه می‌دهد و یکی از شاخص های بسیار مهم موفقیت دستگاه قضایی تعامل با شجره طیبه بسیج و سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه است که اقدامات بسیار خوبی را دنبال می‌کنند.

در این مراسم از خانواده شهدای حقوق‌دان و جمعی از حقوق‌دانان بسیجی تجلیل شد و آیین نامگذاری بلوار شهید سلیم قنبری در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار گردید.

خبرنگار: #الهه_فرهادی

سردبیر خبر : سید محمد موسوی

 

 

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.