• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

جای خالی مهارت‌آموزی در اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان عرضه ماهانه ۱۰ قوطی شیرخشک یارانه‌ای و ۱۰ قوطی آزاد به هر نوزاد مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی: ۲ میلیون هکتار از مزارع کشور زیرکشت گندم رفت برگزاری جشن‌های مردمی دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌های استان فارس زمان بندی مراسم استقبال از دوازده شهید گمنام در استان سیستان و بلوچستان اعلام شد بازداشت ۳ تن از اراذل و اوباش سابقه دار سنندج / هشدار جدی به مخلین نظم و امنیت عمومی سند حمایت از سالمندان تدوین و اجرایی می شود خدمات روانشناسی بیمه سلامت مستمر است طی حکمی از سوی دکتر حسن بابائی معاونت قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور .دکترمحسن طاهریان به سمت مدیرکل منابع انسانی این سازمان منصوب شد . تیم حوزه ۶ برنده دیدار پایانی مسابقات قهرمانی فوتسال بانک صادرات خراسان رضوی شد عدم احراز صلاحیت سردار امیرحیات مقدم استاندار پیشین خوزستان باعث تعجب فعالان قرار گرفت. «رنگ و نشان» روی سن می رود 

3

یک واحد مرغداری با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه در شهرستان خاش به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 43517
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
یک واحد مرغداری با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه در شهرستان خاش به بهره‌برداری رسید
در چهارمین روز از دهه مبارکه فجر یک واحد مرغداری با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه با حضور فرماندار ،مدیرکل هواشناسی استان و سایر اعضای شورای اداری در بخش پشتکوه شهرستان خاش افتتاح شد.

گیتی آنلاین- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش در آیین افتتاحیه این پروژه گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴میلیارد ریال از محل آورده شخصی و در راستای نهضت توسعه و خودکفایی گوشت سفید در بخش پشت کوه مورد بهره برداری رسید .

مجتبی خاشی افزود همزمان وعلاوه بر طرح مذکور یک واحد مرغداری ،۴ طرح در حوزه آب وخاک شامل احداث کانال احداث استخر اجرای سیستم آبیاری کم فشار و نواری در بخش پشتکوه شهرستان آماده بهره برداری گردیده که مجموع سرمایه گذاری این طرح ها از محل اعتبارات استانی،سرمایه گذاری شخصی و تسهیلات دولتی بالغ بر ۹۲ میلیارد ریال بوده است. روز از دهه مبارکه فجر یک واحد مرغداری با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه با حضور فرماندار ،مدیرکل هواشناسی استان و سایر اعضای شورای اداری در بخش پشتکوه شهرستان خاش افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش در آیین افتتاحیه این پروژه گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴میلیارد ریال از محل آورده شخصی و در راستای نهضت توسعه و خودکفایی گوشت سفید در بخش پشت کوه مورد بهره برداری رسید .

مجتبی خاشی افزود: همزمان وعلاوه بر طرح مذکور یک واحد مرغداری ،۴ طرح در حوزه آب وخاک شامل احداث کانال احداث استخر اجرای سیستم آبیاری کم فشار و نواری در بخش پشتکوه شهرستان آماده بهره برداری گردیده که مجموع سرمایه گذاری این طرح ها از محل اعتبارات استانی،سرمایه گذاری شخصی و تسهیلات دولتی بالغ بر ۹۲ میلیارد ریال بوده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=43517

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.