• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

ورود نهادهای غیر تخصصی به حوزه دارو باعث آسیب به بیماران خواهد شد/ فروش اینترنتی دارو بحران دارویی را چند برابر خواهد کرد سردار کیقباد مصطفایی با تبریک هفته بسیح، به مناسبت این هفته پیامی صادر کرد / متن پیام چرا مسئولان ورزشی برای مبارزه با فساد برخورد جدی نمی‌کنند؟ یکی از بنیاد های تحقق توسعه در کردستان توجه ویژه به بخش کشاورزی است گروه محوری در دستور کار تئاتر مردمی بچه‌های مسجد/ نوجوانان و جوانان مان را از مسجد تاراندیم کسب مقام اول و برتر امداد و نجات کشور توسط جمعیت هلال احمر فارس جایزه صداقت جشنواره آمریکایی برای «قلب تپنده خاورمیانه»  تمرینات نمایش «از خواب برگشتم به تنهایی» به روزهای پایانی نزدیک شد شناسایی و کشف کارگاه بزرگ تولیدی مشروبات الکلی در منطقه شمال‌غرب شیراز  استراتژی زیست محیطی سامسونگ در مسیر رشد و توسعه پايان قدرت نمايي اراذل و اوباش در ارومیه امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌ها میان بانک دی و سازمان اقتصادی کوثر

0

۱۴ میلیارد ریال اعتبار صرف مرمت و بازسازی قنوات خاش شد

  • کد خبر : 59039
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۴۸
۱۴ میلیارد ریال اعتبار صرف مرمت و بازسازی قنوات خاش شد
مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با صرف اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال کار مرمت و بازسازی ۱۲ رشته قنات در شهرستان آغاز شده است.

گیتی آنلاین-مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با صرف اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال ،کار مرمت و بازسازی ۱۲ رشته قنات در شهرستان آغاز که از این تعداد کار مرمت و بازسازی ۸ رشته به اتمام رسیده و ۴ رشته با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال انجام می باشد.

مجتبی خاشی افزود: مرمت و بازسازی این قنوات منجر به افزایش آبدهی ۱۵ درصدی قنوات شده که باعث بهبود کشت به میزان ۱۰ هکتار از اراضی منطقه شد.

خاشی تصریح کرد: این شهرستان دارای ۲۰۰ رشته قنات است که ۵۰۰ هکتار از اراضی زراعی و باغی شهرستان با آب استحصالی از قنوات آبیاری میشود.

وی اظهارداشت: منابع آب کشاورزی این شهرستان نیز شامل ۷۰۰ حلقه چاه کشاورزی دارای پروانه بهره برداری آب، ۱۰۰دهنه چشمه سار دائمی، ۳ رشته رودخانه فصلی-جاری می باشد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59039

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.