• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

صحرا اسداللهی از جشنواره بیروت جایزه گرفت این روش به دانش و تجربه بالای متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه ، استاد دانشگاه سرکار خانم دکتر معصومه علیزاده و همکاران ایشان برای دومین بار در استان کهگیلویه وبویراحمد به وقوع پیوست که بیش از پنج ساعت به طول انجامید و مهارت بالای کادر جراحی به رهبری دکتر محمد مصطفی حریفی متخصص مغز و اعصاب و همکاران ایشان به نحو احسن باعث موفقیت کامل در این عمل حساس و خارج کردن تومور از مغز این بیمار گردید. «تو عاشق نبودی» به ناشنوایان تقدیم شد قوه قضائیه، گمرک و سازمان بنادر باید جلوی قاچاق کالا را بگیرند از نظارت های مستمر بهداشت محیط تا فعالیت مراکز واکسیناسیون تحولی در صنعت ساختمان با ساختانا تعهد تنها یک مسئله اسلامی نیست بلکه یک مسئله انسانی است. نشست صمیمانه دانشجویان پزشکی با وزیر بهداشت نشست اعضای شورای فرهنگی و اجتماعی اقوام و عشایر در شیراز با مدیرکل صداوسیمای فارس تشریح برنامه‌‌های هفته دفاع مقدس منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور «خالق» در سینماتک خانه هنرمندان ایران تقدیر عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از عملکرد بانک‌ملی در تامین ارز اربعین

3

۱۵۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر حاشیه شهر هیرمند اختصاص یافت

  • کد خبر : 41784
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
۱۵۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر حاشیه شهر هیرمند اختصاص یافت
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هیرمند از اختصاص ۱۵۰ تن قیر رایگان از سوی شرکت بازآفرینی شهری برای آسفالت معابر بافت های فرسوده و حاشیه این شهر خبر داد.

گیتی آنلاین-محمد علی فقیهی افزود: این تخصیص در جهت بالابردن شاخص‌های توسعه کالبدی در این محلات و ارتقای سطح زندگی ساکنان محله‌های مورد هدف بازآفرینی شهری برنامه‌ریزی شده و شهرداری‌ هیرمند موظف است سهمیه قیر را صرف معابر خاکی کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات زیرسازی ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر مربع از معابر حاشیه شهر هیرمند در حال انجام است تا حدود یک ماه آینده آسفالت آنها با قیرهای رایگان تخصیصی عملیاتی شود.

وی یکی از بدترین چهره‌های محرومیت و مشکلات رایج در محلات ناکارآمد شهری را کیفیت پایین معابر و حتی فاقد آسفالت بودن بسیاری از کوچه‌ها در محلات هدف عنوان و ادامه داد: در راستای اقدام مشترک بین اداره کل راه‌وشهرسازی و شهرداری‌ها هرساله مقدار مشخصی قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف به شهرها اختصاص می‌یابد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هیرمند گفت: در این راستا میزان تخصیص قیر رایگان به محلات هدف بازآفرینی شهری این شهرستان در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۵۳ تن افزیش حدود سه برابری داشته است.
و
فقیهی با بیان اینکه این اداره در قالب برنامه بازآفرینی شهری می کوشد تا ناهمگونی کالبدی در حاشیه شهر رفع شود و سرانه زیستی را تغییر دهد اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبارات لازم شاهد افزایش کیفیت زندگی و ارتقاء سطح رفاه اجتماعی مردم شریف این مناطق باشیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=41784

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.