• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

افتتاح طرح حامیم در سیستان و بلوچستان رکورد بی سابقه ۲۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان ارائه خدمات به بیماران صعب العلاج و خاص در کلینیک های طرح سلامت نوروزی بمناسبت فرا رسیدن یادواره ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله;چهارمین مرحله لیگ دوچرخه سواری استان گیلان در شهر کومله برگزار شد موافقت وزارت بهداشت با راه‌اندازی رشته مدیریت خدمات بهداشتی در بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی؛  حجاب و عفاف در نظام اسلامی امری مهم است شهر جهانی منبت، مقصد شصت و سومین سفر استاندار فارس اولویت کار روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها ارتباط سازنده با تمامی رسانه‌ها است آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول استان فارس تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه «روایت تصویری ارغوان» افتتاح طرح توسعه شرکت فرآورده‌های لبنی رامک با سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریال/ آغاز عملیات اجرایی پروژه خط تولید محصولات پودری پروتئینی دانش بنیان رامک آموزش مدارس تابستانه سواد رسانه در شمال‌غرب شیراز

4
معاون پشتیبانی و امور استان های بنیاد مسکن کشور:

۱۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهری اقشار کم درآمدی در کشور در حال اجراست

  • کد خبر : 38135
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
۱۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهری اقشار کم درآمدی در کشور در حال اجراست
فارس_ معاون پشتیبانی و امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه بنیاد مسکن در ماموریت تامین مسکن نیازمندان و مددجویان موفق عمل کرده است اظهار داشت: ۱۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهری اقشار کم درآمدی در کشور در حال اجراست.

گیتی آنلاین_ علیرضا فلاحی نصر آبادی معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانهای بنیاد مسکن کشور در جلسه شورای معاونين و ديدار با کارکنان بنياد مسکن استان فارس افزود: در مجموع در بخش شهری، بنیاد مسکن ۱۸۴ هزار و ۲۰۰ واحد را در دست احداث دارد.

فلاحی از اجرای ۱۶۷ هزار و ۷۰۰ واحد نهضت ملی مسکن شهری توسط بنیاد در سراسر کشور خبر داد و افزود: اجرای طرح ها نهضت ملی مسکن امید به خانه دار شدن اقشار زیادی را افزایش داده است و از جمله برنامه های کلیدی و راهگشا در بنیاد مسکن است.

سید علیرضا حمیدی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس نیز در این نشست با تقدیر از معاون پشتیبانی بنیاد مسکن کشور آماری از اجرای طرح های توسعه روستایی و محرومیت زدایی در استان ارائه داد.

سید علیرضا حمیدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس با ارائه گزارشی از روند پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در این استان یادآور شد: شمار متقاضیان و افراد ثبت نام شده در این حوزه افزایش یافت.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس با بیان اینکه طرح های نهضت ملی مسکن در ۱۱۰ شهر استان فارس قابلیت اجرایی شدن دارد اظهار کرد: اگر زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح ها در ۲۶ شهر در محدوده راه و شهرسازی لارستان و ۸۴ شهر در محدوده راه و شهرسازی فارس در اختیار بنیاد مسکن قرار بگیرد ، طرح های نهضت ملی مسکن با شتاب قابل قبولی اجرایی می شوند.

حمیدی با بیان اینکه ۲۰۸ هزار و ۸۴۶ متقاضی در طرح های نهضت ملی مسکن استان فارس نام نویسی کرده اند، افزود: ۳۶ هزار و ۷۲۲ متقاضی در محدوده شهرستان لارستان و ۱۷۲ هزار و ۱۲۴ متقاضی در سایر مناطق استان فارس در این طرح تا کنون نام نویسی کرده اند.

او ادامه داد: برای ۲۵ هزار و ۴۵۹ متقاضی تا کنون پروژه و زمین مناسب اختصاص یافته و طرح های نهضت ملی مسکن با مشارکت این متقاضیان آغاز شده است، هفت هزار و ۳۱۵ متقاضی در بانک های عامل حساب بانکی افتتاح کرده‌اند و زمینه دریافت تسهیلات برای آنان فراهم شده است.

وی با بیان جزییات بیشتری از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس گفت: از بین متقاضیانی که طرح نهضت ملی مسکن را آغاز کرده اند ، ۱۶۲ متقاضی طرح را به پایان رسانده اند ، ۴۸۱ واحد در مرحله نازک کاری است ، ۳ هزار و ۴۱۲ واحد در مرحله سفت کاری و اجرای سقف و ۸ هزار و ۶۰۷ واحد در مرحله اسکلت است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس افزود: استان فارس در نهضت ملی مسکن در سطح کشور شاخص ساز است ، ۱۳ هزار و ۶۹۳ واحد مسکن ملی نیز با بهره گیری از تسهیلات و آورده متقاضیان در این استان اکنون در مرحله اجرای زیر ساخت و فونداسیون است.

این نشست با حضور فلاحی معاون پشتيبانی و منابع انسانی کشور ، یزدان پور مديرکل امور مالي بنیاد مسکن کشور ، آشتيان مديرکل امور اداري بنیاد مسکن کشور ، مديرکل حراست بنياد کشور ، دکتر حمیدی مديرکل بنياد مسکن فارس ، حجت الاسلام نجفی مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه فارس ، معاونين استان و جمعی از مسئولين بنياد فارس ترتیب یافت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=38135

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.