• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0

۲۸ طرح بهداشتی و درمانی در قالب سومین آیین پویش تعالی سلامت

  • کد خبر : 53120
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
۲۸ طرح بهداشتی و درمانی در قالب سومین آیین پویش تعالی سلامت، استمرار خدمت امروز /شنبه/با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعتبار ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

گیتی آنلاین-به نقل از ایرنا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح بزرگترین بیمارستان مادر و کودک جنوب شرق اظهارکرد: این طرح ها در شهرستان‌های ایرانشهر، راسک، سرباز، مهرستان، فنوج، دلگان و لاشار به صورت همزمان افتتاح شد.

بهرام عین الهی بیان کرد: قرار بود بیمارستان مادر و کودک ایرانشهر با دستان رئیس جمهور شهید افتتاح شود اما تقدیر به گونه ای دیگر رقم خورد و قطعا روح بلند ایشان حاکم به کارهای ما است.

وی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی بیمارستان مادر و کودک ایرانشهر ۶۵ درصد بود که در دولت شهید آیت الله رئیسی با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریال با ۱۱۴ تخت به عنوان یکی از بیمارستان‌های پیشرفته مادر کودک در جنوب شرق امروز افتتاح شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه نمونه بیمارستان مادر و کودک ایرانشهر در کشور بسیار کم است تصریح کرد: افتتاح این بیمارستان سبب می‌شود بیماران جنوب سیستان و بلوچستان برای درمان از این منطقه خارج نشوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محرومیتی که در این منطقه وجود دارد تلاش دولت سیزدهم بر این بوده که بتواند نیازهای منطقه را برطرف کند.

عین الهی ادامه داد: قرار است تا پایان امسال ۱۵ هزار تخت به بیمارستان‌های کشور اضافه شود اما بنا است طرح هایی افتتاح شود که به صورت نمایشی نباشد.

وی عنوان کرد: تا شروع به کار دولت جدید قرار است یک‌هزار تخت دیگر در کشور به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=53120

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.