• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

مدیرکل امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد؛ تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اولویت اصلی سازمان استاندارد در راستای اقدامات پویش ملی شهر خلاق کودک؛ شهردار سیاهکل رتبه برترِ هفته ملی کودک در شمال کشور را کسب نمود . برنامه احداث نیروگاه های برق صنایع و معادن از ۱۵۴۰۰ مگاوات فراتر رفت/ ظرفیت در دست احداث؛ ۶۱۹۶ مگاوات دستگیری ۵ تبعه افغان به همراه ۸عدد بلدرچین در شهرستان سرچهان گام های استوار برای تامین مسکن محرومان در شهرستان فراشبند با مشارکت بنیاد مسکن انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا پست در مسیر هوشمندسازی است قرارگاه مشترک جهاد تبیین و ستاد انتخابات حوزه انتخابیه زاهدان و شهرداری زاهدان راه اندازی شد جمشید حقیقت‌شناس مشاور هنری و اجرایی در امور گالری‌ها و هنرهای تجسمی خانه‌ی هنرمندان ایران شد  ثبت بیش از ۵۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان ۷۰ سال چالش خاندان پهلوی در برابر کودتای ۲۸ مرداد/ سؤالی که پدر و پسر هیچ‌گاه پاسخ ندادند! پاسداشت ارزش‌های محیط زیست در شهرستان بیضاء ، دیدار فرماندار با کارکنان محیط زیست

3

۳ روز عزای‌عمومی در فلسطین در پی حمله بیمارستان معمدانی

  • کد خبر : 32664
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
۳ روز عزای‌عمومی در فلسطین در پی حمله بیمارستان معمدانی
"هنیه"رئیس دفتر سیاسی حماس: آمریکایی‌ها که حمایت‌های نامحدودی را از دشمن صهیونیستی به عمل آوردند، مسئول جنایت بیمارستان معمدانی هستند.

به گزارش گیتی آنلاین,خبرنگار الجزیره گزارش داده اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی از نوع خاصی بمب استفاده کرده که قادر به ایجاد هزاران ترکش است.

صدها نفر از آواره‌های غزه در حیاط این بیمارستان پناه گرفته بودند چون تصور می‌کردند که آنجا امن است.

شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم: ارتش رژیم صهیونیستی پیش از بمباران این بیمارستان به مردم اعلام کرده بود از خانه‌های خود خارج شوند و به این بیمارستان بروند/هنوز صدها نفر زیر آوار بیمارستان هستند.

در پی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم و کشتار صدها مرد، زن و کودک بی‌گناه، دولت ایران روز چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

همچنین دولت لبنان به احترام شهدا و قربانیان جنایات رژیم صهیونیستی، فردا چهارشنبه را در این کشور عزای عمومی اعلام کرد.

«ملک عبدالله» پادشاه اردن: جنایت بیمارستان المعمدانی در غزه فاجعه‌ای است که نمی‌توان در برابر آن سکوت کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی: اخباری در رابطه با حرکت تظاهر کنندگان خشمگین به سوی سفارت اسرائیل در آنکارا مخابره شده است.تظاهرات کنندگان نسبت به واقعه جنایت بیمارستان المعمدانی غزه معترض هستند.

هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس:کشتار بیمارستان معمدانی وحشی‌گری دشمن و شکست مفتضحانه آن را نشان داد.

کشتار بیمارستان معمدانی به دیگر جنایات صهیونیست‌ها از زمان اشغال فلسطین اضافه شد.

دشمن صهیونیستی به هیچ ارزش، قانون و عرفی احترام نمی‌گذارد.

کسانی که جنایت بیمارستان معمدانی را مرتکب شدند، همان‎هایی هستند که دست به کشتار صبرا و شاتیلا زده و اسرای ارتش مصر را به قتل رساندند.

آمریکایی‌ها که حمایت‌های نامحدودی را از دشمن صهیونیستی به عمل آوردند، مسئول جنایت بیمارستان معمدانی هستند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32664

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.