• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

۷۰۰ میلیارد ریال خسارت نکشت به کشاورزان سیستانی پرداخت شد

  • کد خبر : 51635
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
۷۰۰ میلیارد ریال خسارت نکشت به کشاورزان سیستانی پرداخت شد
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت:در راستای تأمین معیشت کشاورزان سخت کوش و جبران بخشی از خسارات ناشی از خشکسالی با پیگیری‌های معاون اول ریاست جمهوری، مسئولان استانی، وزارت جهادکشاورزی و نمایندگان مجلس تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال به این امر اختصاص یافته است.

۷۰۰ میلیارد ریال خسارت نکشت به کشاورزان سیستانی پرداخت شد
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان بااشاره به
عدم آورد رودخانه هیرمند طی سالیان متمادی در سیستان و تحمیل خسارات هنگفت به بهره برداران، افزود: در راستای تأمین معیشت کشاورزان سخت کوش و جبران بخشی از خسارات ناشی از خشکسالی با پیگیری‌های معاون اول ریاست جمهوری، مسئولان استانی، وزارت جهادکشاورزی و نمایندگان مجلس تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال به این امر اختصاص یافته و به کشاورزان پرداخت شد.
علیرضا دهمرده تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی در راستای شناسایی کشاورزان مشمول نکشت اراضی دشت سیستان و تعیین سهم هر بهره بردار با استفاده از اطلاعات نقشه های ۱۶ گانه کاداستر سال ۱۳۹۵ اراضی دشت سیستان و همچنین استخراج سطح زیر کشت از طریق فناوری GIS و تصاویر ماهواره ای در سطح ۱۶۵ هزار هکتار موفق به شناسایی حدود ۶۲ هزار نفر از بهره برداران اراضی دشت سیستان گردید.
وی افزود: پرداخت های نقدی به مشمولین نکشت در دو مرحله ،مرحله اول اواخر اسفندماه سال گذشته و مرحله دوم در ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری انجام شده و سهم هر بهره بردار به حساب خود و یا نماینده و یا ورثه آنها پرداخت گردید.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=51635

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.