• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1
در نیمه دوم سال جاری؛

۷۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای بیمارستان قلب بوشهر خریداری شد

  • کد خبر : 44105
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۳:۵۰
۷۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای بیمارستان قلب بوشهر خریداری شد
بوشهر_ رییس بیمارستان قلب بوشهر گفت: تعدادی تجهیزات پزشکی با اعتباری بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال در طی نیمه دوم سال جاری خریداری، نصب و راه‌اندازی شده است.

گیتی آنلاین_ دکتر اصغر بحرانی در مصاحبه با روابط عمومی بیمارستان قلب بوشهر گفت: با توجه به استقلال این بیمارستان و فرسودگی تعدادی از تجهیزات پزشکی نیاز به نوسازی و اضافه نمودن تجهیزات داشتیم که این امر در دستور کار قرار گرفت و گام‌های مثبتی برای خرید و نوسازی تجهیزات برداشته شد.

وی افزود: تلاش ما بر این بوده که تنها بیمارستان تک تخصصی قلب استان محیط درمانی مطلوب و با تجهیزات کامل را داشته باشد تا بتوانیم بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهیم.

دکتر بحرانی اظهار کرد: مردم استان بوشهر با توجه به محرومیت استان لایق بهترین خدمات درمانی هستند که در این راستا ضمن حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، یک عدد پروپ اکوکاردیوگرافی مری TEEX، یک دستگاه اکوکاردیوگرافی پرتابل به همراه یک عدد پروپ اکو مری TEEX، یک عدد یخچال دارویی، ۱۰ عدد پمپ انفزیون دارو، یک عدد چراغ سیالیتیک اتاق عمل، یک عدد هواساز و اگزاست فن، هفت عدد تخت بستری برقی، ۹ دستگاه مانیتورینگ و سانترال، چهار عدد تشک مواج، یک دستگاه ماشین بیهوشی، یک عدد تخت اتاق عمل، دو عدد اورهال Overhall، ۲۰ عدد کولر دو تیکه خریداری و نصب شد.

رییس بیمارستان قلب بوشهر گفت: تعدادی تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه رادیولوژی دیجیتال ثابت، یک دستگاه اتوکلاو، تعدادی تجهیزات آموزشی در دست اقدام برای خرید می‌باشند.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=44105

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.