• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

دیدار با خانواده دو شهید دفاع مقدس زاهدانی اعزام تیم بسیج جامعه پزشکی شهرستان آباده به دهستان خسرو شیرین احراز رتبه ممتاز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جذب مشارکت کننده رویداد دوازدهم جشنواره فرهنگی هنری سیمرغ روایت خاطرات و خدمات بهداری رزمی توسط دکتر عین اللهی در منطقه شط علی هویزه مهندس ربیعی: ۵۰ میلیون نفر سهامدار فارس هستند بیش از ۳۸۷ هزار تن نهاده دامی در سیستان و بلوچستان توزیع شد نقش مهم روابط عمومی ها حرکت در راستای جهاد تبیین است محکومیت نسل کشی در فلسطین و سکوت سازمان های بین المللی در قبال جنایات غزه/ اعلام آمادگی ایران برای تبادل تجربیات سلامت با کشورهای عضو شانگهای تقسیم سود ۵۳۲۰ ریالی به ازای هر سهم ((حسینا)) زاد سازی اراضی ملی در تکاب توسط پلیس امنیت اقتصادی درخشش بانک ایران زمین در راس هرم بانکداری دیجیتال ضرورت بالا بردن سطح ظرفیت تولید بنگاه های اقتصادی جهت افزایش کمی و کیفی تولیدات ، بسته بندی محصولات و رشد صادرات

5

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مادیران صنعت در حال برگزاری است

  • کد خبر : 11522
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مادیران صنعت در حال برگزاری است
گزارش تکمیلی بزودی در سایت و نشریه

به گزارش اقتصادوبیمه، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مادیران در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام در حال برگزاری است و مهمترین نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است:

شرکت توسعه صادرات مادیران در حال تاسیس است و برای صادرات به خاورمیانه و آسیای شمالی و آفریقا تمرکز کرده و لوازم خانگی بزرگ و کوچک از تولید کنندگان با کیفیت داخلی انجام می شود.

شرکت های زنجیره ای مادیران به ۳۵ فروشگاه رسیده است.

دومین پیشرفت شرکت افزایش عمق در حوزه الکترونیک است. امسال سرمایه گذاری سنگین مادیران برای ساختن کارخانه به پایان می رسد.

موقیعیت مادیران در برجام یا تداوم تحریم ها این است که اگر تحربم ها ادامه پیدا کند می توانیم سهم بازار را در عدم حضور رقبای خارجی افزایش و صادرات را ادامه دهیم. در صورت برجام مادیران، افزایش قابل توجهی در حوزه گردش نقدینگی خواهد داشت.

درحال مذاکره با تولیدکنندگان تلویزیون و لوازم خانگی بین المللی هستیم بنابراین ما اطمینان داریم در صورت وقوع هر دو شرایط مادیران پیشرفت خواهد داشت.

مهمترین مساله سال قبل این بود که نتوانستیم علیرغم افزایش هزینه ها اجازه افزایش قیمت نتوانستیم بگیریم. اگر تنها ۱۵ درصد افزایش قیمت میگرفتیم قطعا ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش مبلغ فروش کسب میکردیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=11522

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.