• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 12 March - 2025

اخبار ویژه

لزوم اختصاص بودجه مناسب برای افزایش ظرفیت پزشکی نیازمند سرمایه‌گذاری برای ایجاد مراکز تفریحی و رفاهی در آذربایجان غربی هستیم بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی فردیس افتتاح می شود امید است سفر وزیر نیرو به استان فارس گشایش های جدی در حل مشکلات حوزه آب و برق استان ایجاد کند کسب ۵ رتبه برتر در مرحله کشوری جشنواره خوارزمی توسط دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان فرهنگ‌سازی برای جوانی جمعیت؛ گامی موثر در مسیر توسعه پایدار است برگزاری بیش از ۱۰ رویداد ویژه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد با درخشش دو کارمند شرکت ملی پست؛تیم ملی هاکی سالنی ایران قهرمان آسیا شد آمادگی مجتمع‌ های خدماتی رفاهی بین راهی جنوب استان برای میزبانی از زائران اربعین تبلور عاشقانه حس مادری در استقبال طلایه‌داران نظام سلامت استان بوشهر از اتوبوس حامل کاروان نسیم سلیمانی سانس ویژه «قرار در قعر» در عمارت نوفل‌لوشاتو  افتتاح طرح هادی و آسفالت معابر ۴ روستای شهرستان تکاب

7

پیام تبریک رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و هفته روابط عمومی

  • کد خبر : 20251
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
پیام تبریک رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و هفته روابط عمومی
پیام تبریک رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و هفته روابط عمومی

رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و هفته روابط عمومی پیام تبریک صادر کرد

به نام یگانه آگاهی بخش
به بهانه روز ارتباطات و هفته روابط عمومی
آگاه سازی از رسالت های الهی است که پروردگار یگانه آن را در زمین به دانایان واگذار کرده است.

ساختن فرهنگ برای داشتن جامعه ای آگاه، مرفه و کم دغدغه یک ضرورت اجتماعی است و علمای علم ارتباطات و فعالان حوزه مهندسی کلام و دانش، پرچم پیشتازی را در میدان فرهنگسازی را بر دوش می کشند.
توسعه بازارهای بزرگ اقتصادی، دو مولفه اساسی دارد که در مرحله نخست باید نیازسنجی در دستور کار قرار گیرد و در بخش بعدی موضوع اقناع مخاطب برای خرید خدمات و محصولات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
روابط عمومی های صنعت بیمه بر اساس تکالیف قانونی خود در نوک پیکان شفاف سازی و تنویر و اقناع افکار عمومی قرار دارند اما ماموریت ویژه تری نیز بر عهده آنان است که “همگانی سازی محصولات و خدمات بیمه ای” نام دارد.
بنابراین می توان “بازارسازی” را از دریچه روابط عمومی ها به فرایندی تعبیر کرد که در آن محصولات و خدمات بیمه ای با سرعت و سهولت بیشتری به دست مخاطبان می رسد.
به همین خاطر ادارات و واحدهای روابط عمومی صنعت بیمه باید قدرت تسلط خود را به تمامی اخبار، رویدادها و ظرفیت های پیدا و پنهان بیمه ای افزایش داده تا سهم بیشتری از بازار بیمه را به مجموعه متبوع خود اختصاص دهند.
برای ایفای ماموریت راستین و جدی عرصه ارتباطات بیمه ای باید ساختار روابط عمومی ها تقویت شود و مدیران و کارشناسان این حوزه با درک واقعیت های اقتصادی، حقایق اجتماعی و معادلات بازار به فعالیت های خود ادامه دهند.
حضور جدی در رسانه های گروهی، تربیت نسل تازه خبرنگاران و بیمه نویسان، ورود به حوزه تبلیغات کارآمد، شکل دهی ارتباطات درون سازمانی، افکارسنجی و آینده پژوهی از مهمترین مسئولیت هایی است که برای روابط عمومی ها طراحی شده است.
بر خود فرض می دانم فرارسیدن روز ارتباطات و همچنین هفته روابط عمومی را به تمامی فرهنگ سازان بیمه باور و دلسوزان بیمه یاور، شادباش گفته و دوام توفیق همه عزیزان فعال در این عرصه را از درگاه حضرت حق خواستار شوم.

مجید بهزادپور

رئیس کل بیمه مرکزی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=20251

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.