• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
4
پیام تبریک فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 27408
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۷
۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار پرتلاش و متعهد خبرگزاری ایرنا روزی ماندگار به نام "روز خبرنگار" را در تقویم پرافتخار کشورمان ثبت کرد تا در این روز سترگ یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی بداریم و از تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی این عزیزان تجلیل به عمل آوریم.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین و به نقل ازخبرگزاری بسیج از یاسوج، متن پیام سردار حمید خرم دل به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
«ن والقلم و ما یسطرون »

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار پرتلاش و متعهد خبرگزاری ایرنا روزی ماندگار به نام “روز خبرنگار” را در تقویم پرافتخار کشورمان ثبت کرد تا در این روز سترگ یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی بداریم و از تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی این عزیزان تجلیل به عمل آوریم.

به همین منظور از تلاش ها و اقدامات جهادگونه خبرنگاران فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد که اطلاع رسانی صحیح و دقیق رویدادها و پوشش خبری حضور پررنگ مردم استان در مناسبت های مختلف، مطالبه گری و نقد منصفانه از مسئولین و همچنین انتشار اخبار امیدبخش را با رعایت اخلاق و امانت سرلوحه کار خود قرار می دهند، قدردانی می نمایم.
به روان پاک شهدای خبرنگار درود می فرستیم و از درگاه خداوند متعال برای همه کسانی که در راه دفاع از حقیقت و انجام تکلیف جهاد تبیین گام برمی دارند؛ عاقبت بخیری، سربلندی و مقام والا در محضر ربوبیت را خواستارم.

اینجانب، مجدد روز خبرنگار را محضر همه شما فرهیختگان گرامی تبریک عرض می کنم و از همراهی و همدلی تان با مجموعه بسیج و سپاه استان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27408

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.