• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0

آمادگی ۴۵۶۷ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی برای انتخابات با حضور گسترده مردم

  • کد خبر : 55993
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
آمادگی ۴۵۶۷ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی برای انتخابات با حضور گسترده مردم
استاندار خراسان رضوی از آماده‌باش کامل 4567 شعبه اخذ رای در سراسر استان خبر داد و ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، بر اهمیت مشارکت همگانی در تعیین سرنوشت کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی امروز در ساعت اولیه انتخابات در استودیو خبر حاضر شدند و اظهار کرد: در فضای نظام مقدس اسلامی و با هدف تحقق اهداف انقلاب اسلامی و در خدمت مردم و انقلابی و شهید پرور هستیم و یک بار دیگر این افتخار را داریم که در یک صحنه حساس و میدان تعیین کننده خدمت گزار مردم هم استانی های عزیزمان باشیم.
وی ادامه داد: اگرچه ما از همان ابتدای برنامه ریزی و شروع برنامه های انتخاباتی برای انتخاب رئیس جمهور در دوره چهاردهم احساس غم سنگینی داشتیم همه از شهید عزیزمان آیت الله رئیسی اما مطمئنیم که روح مطهر علی شهدا عزیز ما رو یاری و کمک خواهد کرد.
استاندار خراسان رضوی افزود: اگرچه مدت کوتاه ما زمان داشتیم و حداکثر باید ظرف پنجاه روز کار را به اتمام می رساندیم اما با این زمان فشرده به برکات خون شهدا و عنایات خداوند متعال توانستیم و با حداقل زمان همه امکانات و زمینه ها فراهم شد.
نظری بیان کرد: امروز مردم پای صندوقهای رای بیایند و آرا و نظرات و انتخاب خودشان انشا الله به صندوق ها بریزد و معین فردی رو که به عنوان ایشان در خدمت نظام و مردم عزیز باشند .
وی بیان کرد: ۴۵۶۷ بگ شعبه اخذ رای در سراسر استان فراهم شده و آمادگی کامل دارند که آرا مردم عزیز و هم استانی های عزیز ما اخذ شود و در مراحل بعدی جمع بندی و ارائه به وزارت کشور ارایه بشود.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات در ساعات اولیه گفت: در طول روز بتوانیم این است آرا مردم را اخذ کنیم و در یک فاصله زمان منطقی انشا الله با تراکم مناسب این وظیفه انجام خدمت رسانی داشته باشیم .
نظری گفت: در مشهد۱۹۲۰ شعبه اخذ رای در مشهد. پیش بینی شده است در. مجموعه در استان ۶ میلیون ۱۵۰ هزار تعرفه در استان توزیع شده است.
استاندار گفت سه هزار و ۵۰۷ شعبه ثابت و هزار ۵۹ شبعه سیار داریم دو هزار ۸۲۱ شعبه شهری و هزار ۷۴۶ شعبه روستایی پیشینی شده است

وی با بیان اینکه از ساعت هشت همه شعب از ساعت هشت صبح فعال بودند ادامه داد: امنیت انتخابات در سه سطح عمومی امنیت شعب و امنیت مربوط به زیر ساختها برعهده فراجا است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=55993

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.