• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

مازیار میری، شمع شب چراغ نمایش «خون‌مردگی» را روشن کرد

  • کد خبر : 59764
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
آیین شب چراغ نمایش «خون‌مردگی» با حضور مازیار میری، کارگردان مطرح سینمای کشور برگزار شد.

به گزارش امور رسانه گروه؛ «خون‌مردگی» به نویسندگی محسن سنگ‌سفیدی و کارگردانی مهدی جلینی شامگاه جمعه، ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ با استقبال گسترده تماشاگران، نخستین اجرای عمومی خود را در حالی آغاز کرد که میزبان مازیار میری در آیین شب چراغ خود بود. میری پس از افروختن شمع شب چراغ این نمایش، برگزاری این مراسم و گردهم‌آیی مهمانان و هنرمندان برای افتتاح اجرای نمایش را اتفاقی خوب توصیف کرده و گفت: این که در این اوضاع و احوال و شلوغی گاهی پیش می آید که آثار هنرمندان جوان را می‌بینیم اتفاق خوبی است. وی ضمن اعلام رضایت و ابراز خرسندی از تماشای این نمایش، برای گروه نمایش و هنرمندان آن آرزوی موفقیت کرده و افزود: آرزومندم این کار با موفقیت ادامه پیدا کند و برای فعالیت هنرمندان جوان تئاتر راه گشا باشد.
مازیار میری کارگردان سینما و تلویزیون و تدوینگر ایرانی است که آثار قابل توجهی را کارگردانی کرده و جوایز متعددی را برای کارگردانی آنها دریافت کرده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کارگردانی آثاری همچون؛ “قطعه ناتمام”، “به‌آهستگی”، “کتاب قانون”، “سعادت‌آباد” و “حوض نقاشی” اشاره کرد.
این نمایش که مجری طرح آن را محمد لهاک بر عهده دارد،  به زندگی زنی بنام ثریا ابراهیمی اشاره می‌کند که به مدت پنج سال در بخش مراقبت‌های ویژه یه بیمارستان است که به دلیل وخامت حال مورد آزمایش قرار می‌گیرد، نتیجه این آزمایش و پاسخی که در آزمایش مشاهده می‌کنند، پزشکان را بهت زده می‌کند. نمایش «خون‌مردگی» با بازی فائزه ‌گوهری‌پور، زهره ‌علوی، احسان ‌افچنگی، هادی ‌قلیچی‌پور، محمد ‌باقرآبادی، ندا ‌خورشیدی، رضا ‌رسولی‌پور، سید ‌محمدامین ‌قریشی، هر شب از ساعت ۱۸:۳۰، میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان است.
در خلاصه این نمایش ۷۵دقیقه‌ای از زبان نویسنده اثر آمده است؛ “ثریا ابراهیمی، بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه یک بیمارستان است که به دلیل وخامت حال، مورد آزمایش قرار می‌گیرد. نتیجه آزمایش پزشکان را بهت‌زده می‌کند و متوجه می‌شوند که…”
همچنین از عوامل این نمایش می‌توان به؛ مشاور کارگردان و بازیگردان: احسان افچنگی، دستیار کارگردان: مهراوه طالبی،  منشی صحنه: میترا تاج،  مدیر تولید: مصطفی لعلیان، مشاور پروژه: محمدرضا چشمی، طراحان صحنه: علی رستمی‌منش و محمد دارینی، مدیر صحنه: محمدهادی درخشنده، دستیار صحنه: کوشا محسن‌زاده، اپراتور نور: مطهره بهرامی، اپراتور  موسیقی: مریم سوری، امور مالی: معصومه دولت آبادی، طراح گریم: معصومه دولت‌آبادی، طراح لباس: صبا شمسایی، طراح گرافیک: پوریا احمدیان، عکاس: حسین خدارتی و پارسا زارع، طراح تیزر: علیرضا رسول زاده، عکاس تبلیغات: ماهرخ طبیبی و سهیل دولت آبادی، مدیر روابط‌عمومی: آندیا زاهدی و مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.
شایان ذکر است، فروش روزهای جدید نمایش «خون‌مردگی» در سایت‌های تیوال و گیشه تئاتر با تخفیف‌های ویژه آغازشده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59764

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.