• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس:

آراستگی مالی و انضباط دریافت‌ها و پرداخت ها در نهاد بنیاد مسکن شاخص است

  • کد خبر : 47526
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
آراستگی مالی و انضباط دریافت‌ها و پرداخت ها در نهاد بنیاد مسکن شاخص است
فارس_ مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام و سالگرد تاسیس بنياد مسکن انقلاب اسلامی با مدیرکل و معاونین دیوان محاسبات استان.دیدار کرد و گزارشی از حوزه های اعتبارات ، مالی ، پشتیبانی ، توسعه روستایی و مسکن شهری ارائه داد.

گیتی آنلاین_ سید علیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن فارس در این جلسه ضمن ارائه گزارش از عملکرد بنیاد مسکن فارس در حوزه های کاری مرتبط، در خصوص نهضت ملی مسکن، طرح منظومه‌های روستایی، سندهای روستایی و شهری ، مقاوم سازی نیز توضیحاتی ارائه داد.

وی با بیان اینکه آراستگی مالی و انضباط دریافتها و پرداخت ها در نهاد بنیاد مسکن شاخص است گفت : همه دغدغه مدیران و کارکنان این مجموعه ایجاد شرایط بهتر برای زندگی روستاییان و ایجاد مسکن مقاوم است.

حمیدی با بیان اینکه ۲۰۸ هزار و ۸۴۶ متقاضی در طرح های نهضت ملی مسکن استان فارس نام نویسی کرده اند، افزود: ۳۶ هزار و ۷۲۲ متقاضی در محدوده شهرستان لارستان و ۱۷۲ هزار و ۱۲۴ متقاضی در سایر مناطق استان فارس در این طرح تا کنون نام نویسی کرده اند.

او ادامه داد: برای ۲۵ هزار و ۴۵۹ متقاضی تا کنون پروژه و زمین مناسب اختصاص یافته و طرح های نهضت ملی مسکن با مشارکت این متقاضیان آغاز شده است، هفت هزار و ۳۱۵ متقاضی در بانک های عامل حساب بانکی افتتاح کرده‌اند و زمینه دریافت تسهیلات برای آنان فراهم شده است.

قناعتی مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس نیز ضمن خوش آمد گویی به مدیران بنياد مسکن استان و تبریک دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و سالگرد تاسیس بنياد مسکن انقلاب اسلامی، در خصوص انضباط مالی و جذب اعتبارات ذیحسابی توضیحاتی ارائه داد.

وی از نظم و انضباط مالی بنیاد مسکن فارس تقدیر و تشکر نمودند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=47526

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.