• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد/ آغاز فرایند صدور مجوز تطبیق فعالیت کودکستان‌ها مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاران پارس توشه (سهامی‌عام) مورخ۱۰/۸/۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات شرکت در حال برگزاری است . تشدید نظارت بر اصناف با نزدیک شدن به پایان سال در بوشهر توسعه کشت پیاز بذری در بیضا گامی موثر در تامین بذر اختلالات تلوبیون و فقدان راستی‌آزمایی! رقابت بیش از ۸ هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی برای ورود به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در روزهای ۳۱ خرداد و یکم تیرماه پست پیشران اصلی اقتصاد دیجیتال کشور است زیارت گنج اصلی حوزه معرفتی، فرهنگی و اجتماعی است آزمایشگاه بالینی هوش مصنوعی و بانک داده های زیستی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز  موظف به حفظ میراث فرهنگی ایران هستیم/ از همه دغدغه‌مندان ممنونم افتتاح ۱۹ پروژه حوزه سلامت یزد در پویش یادگار ابراهیم حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ «ع»، مصداق بارز ناجوانمردی است/ ۴۰ سال ناکامی دشمن را به مردم کشی واداشته

3

آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت ۱۷۳۵ داوطلب در زاهدان

  • کد خبر : 32242
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت ۱۷۳۵ داوطلب در زاهدان
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت یک هزار و ۷۳۵ داوطلب در زاهدان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

گیتی آنلاین- ابوالفضل مهدیار هدف از برگزاری این آزمون را صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه در صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرا در رشته های مهندسی ساختمان عنوان کرد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این آزمون امروز و فردا در رشته های عمران، تاسیسات مکانیکی و برقی، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، گود و پی و سازه، ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی به رقابت می پردازند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بیشترین شرکت کنندگان این آزمون را با هزار و ۳۹۴ نفر آقایان تشکیل می دهند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32242

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.