• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

آغاز طرح نظارت بر بازار پایان سال و نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر : 45003
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
آغاز طرح نظارت بر بازار پایان سال و نوروز ۱۴۰۳
سرپرست تعزیرات حکومتی سیتسان و بلوچستان گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید از بازاردر ایام پایانی اسفند مرحله اول طرح نظارت بر بازار از 15 اسفند ماه آغاز و تا 29 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

گیتی آنلاین-سرپرست تعزیرات حکومتی سیتسان و بلوچستان گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید از بازاردر ایام پایانی اسفند مرحله اول طرح نظارت بر بازار از ۱۵ اسفند ماه آغاز و تا ۲۹ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

منصور انصاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:
مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه های بهاره، میادین میوه وتره بار، شرکت های مسافرتی، دفاترفروش بلیط های هوایی، زمینی و ریلی، مراکز خرید و تهیه مواد غذایی، رستوران ها، قنادی ها، مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی، انبارها، سردخانه ها و فروشگاه های زنجیره ای مراکز فروش پوشاک، کیف و کفش و غیره مهمترین نقاط تمرکز گشت های مشترک تعزیرات حکومتی خواهند بود.

وی تصریح کرد: مرحله دوم اجرای طرح از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۳ آغاز وتا ۲۱/۰۱/۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت که در این مرحله نیز علاوه بر نظارت بر مراکز مرحله اول، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه ها، اماکن زیارتی، زائر سراها، هتل ها و مراکز توزیع اقلام ماه مبارک رمضان نیز اضافه خواهد شد.

وی بیان کرد: گشت های مشترک در تمامی شهرستان های استان که اداره تعزیرات حکومتی دایر است فعال خواهند بود و بازار را رصد میکنند و باید حضور تیم نظارتی در بازار برای مردم محسوس باشد.

وی اظهار داشت: تمامی روسای تعزیرات حکومتی در ایام پایان سال و نوروز پای کار هستند برنامه ریزی های لازم جهت تعیین شعبه ویژه جهت رسیدگی به تخلفات در این ایام نیز صورت خواهد پذیرت و به دستگاه های نطارتی اعلام می شود.

سرپرست تعزیرات حکومتی سیتسان و بلوچستان گفت:از ابتدای امسال تا کنون هزار و ۳۱۱ گشت مشترک کار نظارت بر بازار را بر عهده داشته اند که ۸ هزار و ۹۷۶ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته اند که برای هزار و ۹۰۷ واحد صنفی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

انصاری افزود: سامانه ۱۳۵، سامانه مردمی دریافت شکایات مردم است، خط قرمز سازمان تعزیرات، رعایت حقوق مردم است و مردم می‌توانند تمام شکایت خود را از طریق این سامانه به ما اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان مورد بررسی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=45003

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.