• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
در راستای طرح بر مدار سلامت؛

آمبولانس ، سونوگرافی و رادیولوژی ثابت در بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه مستقر شد

  • کد خبر : 39339
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
آمبولانس ، سونوگرافی و رادیولوژی ثابت در بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه مستقر شد
بوشهر_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در راستای طرح بر مدار سلامت یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه رادیولوژی ثابت و یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته از بهترین برندهای موجود، تحویل بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه شد.

گیتی آنلاین_ دکتر حسن ملکی زاده در آیین رونمایی از آمبولانس و سایر تجهیزات تحویلی اظهار داشت: طبق وعده قبلی در ابتدای سال مبنی بر تامین آمبولانس، سونوگرافی و رادیولوژی ثابت جهت تجهیز بیمارستان با کمک و همیاری فرماندار شهرستان و نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی امروز شاهد تحقق این وعده هستیم و امیدواریم به زودی وارد مدار خدمت برای مردم عزیز بشود.

وی ادامه داد: این آمبولانس از منابع ملی و با ارزش ۶۰ میلیارد ریال به بیمارستان امیرالمومنین (ع) اختصاص داده شده، دستگاه سونوگرافی از منابع ملی و استانی با ارزش ۲۷ میلیارد ریال و دستگاه رادیولوژی ثابت نیز از منابع ملی و استانی با ارزش ۳۵ میلیارد ریال تامین اعتبار شده است.

دکتر حسن ملکی زاده ضمن تقدیر از تلاش‌ها و کمک های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان گناوه گفت: ما این آمادگی را داریم که تلاشی بیش از گذشته در حوزه سلامت برای خدمت به مردم عزیز انجام دهیم . اعتباراتی که از محل شورای برنامه ریزی شهرستان برای حوزه سلامت در نظر گرفته می شود مثال زدنی بوده و این نشان از اهتمام جدی مسئولین شهرستانی و استانی به حوزه سلامت است.

بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه به MRI مجهز می شود

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: با پیگیری‌هایی که در سطح وزارت بهداشت انجام شده قول قطعی جهت تامین MRI داده شده است ، موافقت اصولی آن صادر و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حال پیگیری امور اجرایی آن است.

وی ادامه داد: منبع اعتبار آن نیز پیش بینی شده و می‌بایست فرایند پیگیری امور سرعت بیشتری پیدا کند تا در زمان کوتاه تری جهت خدمت رسانی بهتر به مردم به سرانجام برسد.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39339

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.