• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

6
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

اجرای سیاست های جوانی جمعیت و ارتقای سطح رفاه دانشجویی، از اولویت های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه است

  • کد خبر : 43727
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
اجرای سیاست های جوانی جمعیت و ارتقای سطح رفاه دانشجویی، از اولویت های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه است
فارس_ معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، اجرای سیاست های جوانی جمعیت و ارتقای سطح رفاه دانشجویی را از اولویت های مهم این معاونت عنوان کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر «محمدحسین انباردار» با تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و چهل و پنجمین بهار آزادی، چند ماه گذشته را ایامی سراسر شور، تلاش و فعالیت در این معاونت دانست و افزود: آنچه که در حال حاضر در معاونت فرهنگی و دانشجویی در حال اجرا است، بر اساس یک نقشه راه مشخص و با ویژگی های کارشناسی شده و قابل انعطاف بوده که به طور مستمر به روزآوری می شود.

او ادامه داد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، اجرای سیاست های جوان سازی جمعیت با راه اندازی کارگروه های تخصصی به عنوان یکی از اولویت های این معاونت قرار دارد.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ارائه بسته های تشویقی در قالب بسته های فرهنگی، مالی و رفاهی، ورزشی و تفریحی و مشاوره و آموزشی را بخشی از این سیاست ها معرفی کرد.

دکتر انباردار با اشاره به وجود بیش از ۳۳ درصد از ظرفیت خوابگاه های ویژه متاهلین دانشگاه های علوم پزشکی کشور در شیراز، از تلاش برای افزایش این ظرفیت ها خبر داد و اظهار کرد: اولویت در استفاده از خوابگاه ها متاهلی، بهره برداری مضاعف از امکانات تفریحی و ورزشی، ارائه تسهیلات بانکی، واریز نقدی هزینه تغذیه، خدمات رایگان مشاوره و برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی ویژه متاهلین، بخشی دیگر از برنامه های در حال اجرا در این معاونت به شمار می رود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به تلاش برای ارتقای سطح رفاهی دانشجویان مقاطع مختلف در دانشگاه اشاره کرد و افزود: اجرای برنامه های بازسازی، نوسازی و بهسازی خوابگاه های دانشجویی در تابستان گذشته، باعث افزایش رضایتمندی دانشجویان ساکن در این سراهای دانشجویی شد.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یادآوری کسب مقام نخست در مرحله اول جشنواره رقابتی «دستپخت» توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز، توضیح داد: همچنین تلاش شده تا با اجرای برنامه های علمی و کاربردی، کیفیت تغذیه دانشجویی نیز افزایش یابد.

او از افزایش چشمگیر ارائه سرویس های ایاب و ذهاب ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز خبر داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دانشگاه علوم پزشکی شیراز را یکی از پیشتازان در تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت دانشجویان و نیز ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی و نیز آموزش های رفتاری در میان دانشگاه های کشور قلمداد کرد.

دکتر انباردار با اشاره به ارائه خدمات معاونت فرهنگی و دانشجویی به گروه های هدف دانشجویان، اساتید و اعضای هیات علمی و کارکنان به همراه خانواده های آنان، اظهار کرد: برگزاری مهرواره بزرگ رویش، مسابقات متنوع کتابخوانی و عکاسی، اجرای شب شعرهای مناسبتی و همچنین برگزاری تورنمنت های ورزشی روتین و بر اساس تقویم مصوب سالیانه، از دیگر برنامه های شورآفرین در این معاونت به شمار می روند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، کسب مقام قهرمانی در المپیاد ورزشی و کشوری بانوان شاغل در دانشگاه های تابع وزارت بهداشت، کسب رتبه اول در بیست و ششمین و بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت و احراز رتبه دوم در جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری سیمرغ را بخشی از موفقیت های این معاونت در طی چند ماه گذشته معرفی کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=43727

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.