• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

بازی بزرگان؛ رویدادی که چالش‌های تحول دیجیتال بانکداری را بررسی کرد رقابت پولی تماس بیش از ۳۹ هزار کاربر جاده ای با سامانه ۱۴۱ استان سیستان و بلوچستان طی ۴ماهه سالجاری همه تلاش های ایمیدرو در شیرین کردن کام شرق کشور و لبیک به ندای رهبر انقلاب رئیس پلیس راهور انتظامی آذربایجان‌غربی: کاهش تصادفات نياز به همت جمعي دارد مسئول جدید خبرگزاری پانا فارس منصوب شد برگزاری ۶۹۹ رویداد با هدف افزایش آگاهی عمومی جامعه با موضوع اهمیت خاک در سیستان و بلوچستان ایران در عملیات وعده صادق، ناتوانی گنبد آهنین را به رخ جهانیان کشید لزوم اجرای صحیح ساختار سازمانی جدید شرکت ملی پست دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات برگزار شد اکران آنلاین فیلم کوتاه به این سینما کمک می‌کند/ «وضعیت اورژانسی» انتخاب درستی بود/ آماده اکران آنلاینِ ترسناک‌ها هستیم! بانک پارسیان۱۰هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت می‌کند

5
وزیر بهداشت در بدو ورود به زابل تاکید کرد

ارتقای خدمات سلامت به بیماران تنفسی زابل

  • کد خبر : 27540
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
ارتقای خدمات سلامت به بیماران تنفسی زابل
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان در فرودگاه زابل با اشاره به وقوع همه ساله بادهای ۱۲۰ روزه در این منطقه، بر اهمیت ارتقای سلامت مردم و ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به بیماران تنفسی در زابل، تاکید کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر بهرام عین اللهی صبح امروز در بدو ورود به زابل، از دانشگاه علوم پزشکی زابل به عنوان یکی از دانشگاه‌های موفق کشور یاد کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که کیفی ترین خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارائه شود.

وی هدف از این سفر را بازدید از مراکز درمانی و نشست با مسوولان استانی در حوزه بهداشت و درمان دانست و از ارتقای خدمات سلامت برای بیماران تنفسی خبر داد.

وی در بدو ورود به فرودگاه زابل مورد استقبال محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و تعدادی دیگر از مسوولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27540

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.