• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

برنامه‌وبودجه کهگیلویه و بویراحمد و وعده‌های جهانگیر شاهینی/ چه شد آن همه مستی و شوروشوق، چه شد آن همه وعده‌ی بودجه؟! مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت  پتروشيمي زاگرس (سهامی‌عام) برگزار شد اکران آنلاین فیلم‌های هنری در فیلم‌نت راه‌اندازی شد مدیر عامل شرکت تعاونی خدمات صیادی بندر حسینه: تحول استان هرمزگان با حمایت از جامعه صیادی امکان پذیر است مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های ما افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و تعامل دوسویه با بیمه سلامت شهرستان است فرصت آمادگی آزمون نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران افزایش یافت  روستای ابوالوردی شهرستان پاسارگاد و رویکردهای توسعه و محرومیت زدایی بمناسبت ایام فاطمیه؛استقبال کم نظیر شهروندان از محفل انس با قرآن «آقای نویسنده زنده است»؛ ثبت سند تصویری از زندگی بهرام صادقی/ مشکل آرشیو و بایگانی داریم! ادای احترام مدیران ارشد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به مقام شامخ شهدای گمنام در ماهشهر پیش بینی تولید شش هزار تن سیرسبز در بیضا کسب مدال طلا نماینده فارس در مسابقات یوگا قهرمانی کشور

5
وزیر بهداشت در بدو ورود به زابل تاکید کرد

ارتقای خدمات سلامت به بیماران تنفسی زابل

  • کد خبر : 27540
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
ارتقای خدمات سلامت به بیماران تنفسی زابل
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان در فرودگاه زابل با اشاره به وقوع همه ساله بادهای ۱۲۰ روزه در این منطقه، بر اهمیت ارتقای سلامت مردم و ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به بیماران تنفسی در زابل، تاکید کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر بهرام عین اللهی صبح امروز در بدو ورود به زابل، از دانشگاه علوم پزشکی زابل به عنوان یکی از دانشگاه‌های موفق کشور یاد کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که کیفی ترین خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارائه شود.

وی هدف از این سفر را بازدید از مراکز درمانی و نشست با مسوولان استانی در حوزه بهداشت و درمان دانست و از ارتقای خدمات سلامت برای بیماران تنفسی خبر داد.

وی در بدو ورود به فرودگاه زابل مورد استقبال محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و تعدادی دیگر از مسوولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27540

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.