• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
لیائی در شورای اداری پست آذربایجان غربی مطرح کرد؛

ارتقای رضایت مشتریان با هوشمندسازی پست

  • کد خبر : 32657
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
ارتقای رضایت مشتریان با هوشمندسازی پست
محمود لیائی؛ مدیرعامل شرکت ملی پست در شورای اداری پست آذربایجان غربی؛ هوشمندسازی خدمات پستی را زمینه ارتقای رضایت مشتریان خواند.

گیتی آنلاین_ لیائی روز یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ طی سفر به استان آذربایجان غربی از واحدهای ستادی و اجرایی اداره کل پست این استان بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه شواری اداری پست استان آذربایجان غربی با اشاره به پروژه ها و طرح های رونمایی شده در هفته پست با حضور وزیر ارتباطات، بیان کرد: «با راه اندازی و اجرای این طرح‌ها. پست در مسیر هوشمندسازی در حرکت است که نتیجه آن با افزایش سرعت، دقت، امنیت و کیفیت خدمات منجر به افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.»

لیائی به فعالیت کارگروه ملی GNAF اشاره کرد و افزود: «با انجام عملیات نصب پلاک های ساختمانی و رفع نواقص نامگذاری معابر توسط شهرداری ها و دهیاری های کشور در مدت زمان باقی مانده تا پایان اجرای طرح با مددالهی و تلاش مجموعه کارکنان شبکه پستی در سراسر کشور به تحقق کامل اهداف این پروژه ملی در بخش پیاده سازی خواهیم رسید.»

یکپارچه سازی سامانه ها، ساماندهی نیروهای دانه شمار و برنامه ریزی برای توسعه صندوق های هوشمند توزیع مرسولات پستی در اقصی نقاط کشور از جمله موارد مطرح شده مدیرعامل در این نشست بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32657

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.