• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

اخبار ویژه

توزیع ۳۴تن کالای اساسی میان هیات‌های مذهبی لامرد حکم مدیرعامل شرکت ملی پست تمدید شد رئیسی: وتوی قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی بیانگر حاکمیت نظام صددرصد ظالمانه‌ بر جهان است در ارزیابی عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن، رتبه سوم کشوری به استان آذربایجان غربی رسید ارومیه میزبان دومین کنگره ملی بانوان تاثیر گذار ساخت ۵۰ سالن سینما در مناطق محروم کشور ضربۀ سازمان اطلاعات سپاه کهگیلویه و بویراحمد به شبکۀ سازماندهی اغتشاشات/ سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری ۶ عنصر شبکه سازماندهی اغتشاشات و محرک ایجاد نا امنی در فضای مجازی این استان خبر داد. انتصاب احمد کاظمی به عنوان بازرس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سازمان امور مالیاتی پیگیر مطالبه مالیاتی از درآمد میلیاردی دلال فوتبالی است اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی آغاز مطالعات احداث ۸۵ کیلومتر راه در آذربایجان‌غربی اعزام بیماران بوشهری نیازمند جراحی عروق کاهش ۸۲ درصدی داشته است

5
با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد؛

ارزیابی راهکارهای توسعه ارایه خدمات درمانی در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) و کودکان حجازی

  • کد خبر : 28400
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
ارزیابی راهکارهای توسعه ارایه خدمات درمانی در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) و کودکان حجازی
فارس_ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) و کودکان حجازی، راهکارهای توسعه ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در این مرکز درمانی را بررسی کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر «مهرداد شریفی» با حضور در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س)، از نزدیک بر فرآیندهای ارائه خدمت در این مرکز درمانی نظارت کرد.

او با اعلام آمادگی برای کاهش چالش های این مرکز درمانی، ضمن گفت و گو با مسوولان و کارکنان بیمارستان، پیگیری برای رفع موارد مطرح شده را در دستور کار خود قرار داد.

دکتر شریفی در حاشیه این بازدید از توسعه ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س)، با راه اندازی اتاق عمل سوم و افزوده شدن ۶ تخت ICU در آینده نزدیک خبر داد.

او افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، بیش از ۴۴ هزار بیمار به این مرکز درمانی مراجعه کردند و خدمات مورد نیاز به آنان ارایه شده است.

معاون درمان دانشگاه اضافه کرد: از مجموع بیماران مراجعه کننده بیش از ۱۷ هزار بیمار به صورت سرپایی و ۲۷ هزار بیمار به صورت بستری خدمات درمانی را دریافت کرده اند.

انجام بیش از ۲۳۰عمل جراحی تخصصی از دیگر خدمات این مرکز درمانی از ابتدای سال جاری تاکنون بود که دکتر شریفی به آن اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28400

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.