• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

با گذشت ۳۴ سال از ارتحال امام خمینی(ره) همچنان آرمان‌های او در حال تحقق است پاکدل عضو هیات مدیره شرکت ملی پست شد تقدیر از مدیر عامل بانک توسعه تعاون در همایش تجلیل از رهبران اقتصاد ایران وقوع حادثه‌ای شدید برای سارا بهرامی خدمت به مردم از اولویت های دولت سیزدهم است سرپرست فرمانداری رودسر مردم را صاحبان اصلی نظام و انقلاب خواند و گفت :اولویت اساسی دولت سیزدهم خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است. مشارکت خیرین در برنامه تامین سبد غذایی کودکان و مادران باردار دچار سوء تغذیه افزایش تمرکز “تجلی” بر شرکت‌های خارج از بورس حضور داور استان فارسی در وبینار آموزشی ناظران آسیای مرکزی(کافا) آیین گشایش هنرستان‌ هنرهای زیبای شیراز و لارستان هشتم مهر دیدار وزرای بهداشت ایران و زیمباوه در ژنو/ زیمباوه خواستار همکاری با ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی شد حمایت بانک صادرات ایران از دانش‌بنیان‌ها کمک به چرخه صنعت کشور است راه اندازی ۱۲ خانه صنایع دستی در فارس /احیای میدان نقاره خانه شیراز و ایجاد حجره هایی در این پروژه ویژه عرضه صنایع دستی 

5
با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد؛

ارزیابی راهکارهای توسعه ارایه خدمات درمانی در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) و کودکان حجازی

  • کد خبر : 28400
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
ارزیابی راهکارهای توسعه ارایه خدمات درمانی در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) و کودکان حجازی
فارس_ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) و کودکان حجازی، راهکارهای توسعه ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در این مرکز درمانی را بررسی کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر «مهرداد شریفی» با حضور در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س)، از نزدیک بر فرآیندهای ارائه خدمت در این مرکز درمانی نظارت کرد.

او با اعلام آمادگی برای کاهش چالش های این مرکز درمانی، ضمن گفت و گو با مسوولان و کارکنان بیمارستان، پیگیری برای رفع موارد مطرح شده را در دستور کار خود قرار داد.

دکتر شریفی در حاشیه این بازدید از توسعه ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س)، با راه اندازی اتاق عمل سوم و افزوده شدن ۶ تخت ICU در آینده نزدیک خبر داد.

او افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، بیش از ۴۴ هزار بیمار به این مرکز درمانی مراجعه کردند و خدمات مورد نیاز به آنان ارایه شده است.

معاون درمان دانشگاه اضافه کرد: از مجموع بیماران مراجعه کننده بیش از ۱۷ هزار بیمار به صورت سرپایی و ۲۷ هزار بیمار به صورت بستری خدمات درمانی را دریافت کرده اند.

انجام بیش از ۲۳۰عمل جراحی تخصصی از دیگر خدمات این مرکز درمانی از ابتدای سال جاری تاکنون بود که دکتر شریفی به آن اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28400

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.