• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

تعرفه تجاری ایران و روسیه تا پایان سال صفر می‌شود از تلاش و دغدغه مسوولان سلامت فارس در توسعه خدمات و کاهش نیازهای مردم در حوزه سلامت تقدیر شد  برگزاری همایش سیره علوی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صیاد بره وحشی در اقلید به دام افتاد طرح تفصیلی و تفکیکی سایت ۱۵۰ هکتاری سراوان مصوب شد طبخ و توزیع ۷۲ دیگ غذای نذری توسط مجتمع مذهبی و فرهنگی ابوالفضل العباس(ع) قشقایی شیراز مصاحبه با محمد فرزامی نوجوان ۱۷ ساله که با شروع جنگ تحمیلی احساس تکلیف نمودند و لباس رزم پوشیده و راهی مناطق جنگی شدند آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد صدداستان ۲؛ انتشار دو داستان کوتاه با صدای پریسا مقتدی بلیت‌فروشی «تروما» در ایران‌کنسرت آغاز شد ۸۳ نفر در آزمون نوازندگی بنیاد رودکی شرکت کردند محمد جمالی افزود: سیده ژیلا انجم روز. فوق لیسانس رشته حقوق جزا و دبیر دبیرستان های یاسوج و دبیر دبیرخانه راهبری کشوری قرآن و پیام های آسمان مستقر در استان ، معلم نمونه كشوری از استان كهگیلویه و بویراحمد شد.

3
هفته پژوهش و فناوری فارس؛

از ارائه ۱۰۰محصول دانش‌بنیان تا مراسم تجلیل با حضور استاندار

  • کد خبر : 38180
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
از ارائه ۱۰۰محصول دانش‌بنیان تا مراسم تجلیل با حضور استاندار
فارس_ مدیر اجرایی ستاد هفته پژوهش و فناوری در فارس گفت: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری حدود ۵۴نفر از پژوهشگران و فناوران برتر استان با حضور استاندار تجلیل می‌شوند و نمایشگاهی با بیش از ۱۰۰ محصول دانش‌بنیان برگزار خواهد شد.

گیتی آنلاین_ دکتر سید آیت‌اله رزمجو اظهار کرد: ۲۵ آذرماه در تقویم رسمی کشور به نام روز پژوهش نام‌گذاری شده و برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۲۵ آذر ماه تا چهارشنبه ۲۹آذرماه برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی ستاد هفته پژوهش و فناوری در استان فارس ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، رؤسای دانشگاه‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی و دیگر مسئولان استانی افتتاح می‌شود و این نمایشگاه که تا روز چهارشنبه ۲۹آذر ادامه دارد هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ پذیرای عموم مردم است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ را معرفی جدیدترین دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی استان، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش‌بنیان به عموم مردم دانست و گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰محصول دانش‌بنیان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

رزمجو با بیان اینکه شعار هفته پژوهش امسال با توجه به شعار سال «پژوهش و فناوری پیشران رُشد تولید و مهار تورم» انتخاب شده است، گفت: مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۹آذرماه در محل نمایشگاه با حضور استاندار فارس برگزار می‌شود و در این مراسم حدود ۵۴ نفر از پژوهشگران و فناوران برتر استان از دانشگاه‌ها و مراکز علمی، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش‌بنیان تجلیل خواهند شد.

وی از برگزاری میزخدمت در کنار نمایشگاه برای پاسخگویی مدیران به پرسش‌های پژوهشگران، کارآفرینان و فناوران خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز واقع در خیابان ساحلی غربی برگزار می‌شود، میزی در نظر گرفته‌ایم تا پژوهشگران و فناوران بتوانند با مسئولان در سازمان‌های مختلف تعامل و ارتباط برقرار کنند.

مدیر اجرایی ستاد هفته پژوهش و فناوری به بیان عناوین روزهای هفته پژوهش و فناوری در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: روز اول با عنوان «پژوهش، مدرسه و آینده‌سازان»، روز دوم«توسعه بازار محصولات تولید داخل»، روز سوم« دانشمندان و سرآمدان علمی، پیشران پژوهش و فناوری، روز چهارم «پژوهش و فناوری در خدمت جامعه و صنعت»، روز پنجم« پژوهش»، روز ششم « پژوهش و فناوری و اثربخشی اجتماعی» و روز هفتم «علوم انسانی و علوم پایه ارکان توسعه و پیشرفت» نام‌گذاری شده‌ است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=38180

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.