• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

تقویت و ترویج مهارت آموزی در بین دانش آموزان ضامن اشتغال پایدار در جامعه است. زنگ مهر و مقاومت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد / با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسوولان زنگ مهر و مقاومت در نخستین روز از فصل بازگشایی مدارس به صدا درآمد. بهترین تلویزیون‌های ۷۵ اینچی برای کاربران ضرورت ایجاد صنایع دانش بنیان با ارزش افزوده بالا و رشد تولید و صادرات جهت ورود به بازارهای جهانی دریافت گواهی‌نامه استاندارد سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISMS توسط شرکت پتروشیمی نوری اندازه گیری مصرف سوخت مشعل در ایستگاههای CGS بصورت پایلوت در گاز استان فارس انجام شد ضرورت آموزش خانواده و توجه به نقش تعلیم و تربیت تحویل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن زاهدان به متقاضیان از مرز ۱۵۰۰ واحد فراتر رفت آیین افتتاح دستگاه فمتوسکند لیزر بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد برگزار شد ۹۵ درصد از شالیزارهای بیضا مکانیزه برداشت می‌شود تسهیلات مسکن روستایی به بیش از ۱۰ هزار متقاضی پرداخت شد رکورد شکنی شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز در بهینه سازی و رشد پرتفوی

1

استان خراسان رضوی آماده برگزاری انتخابات یازدهم اسفند

  • کد خبر : 44122
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
استان خراسان رضوی آماده برگزاری انتخابات یازدهم اسفند
رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، سید هادی طباطبایی، در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: ستاد انتخابات استان از خرداد ماه تشکیل شده و تاکنون ۳۷ جلسه برگزار کرده است.

وی با اشاره به وجود ۱۲ حوزه اصلی و ۷۴ حوزه فرعی در استان، خاطرنشان کرد: تمام لجستیک لازم برای انتخابات تهیه و به شهرستان‌ها ارسال شده و آمادگی ۱۰۰ درصدی برای برگزاری انتخابات داریم.

طباطبایی در خصوص اعضای شعب اخذ رای گفت: هر شعبه اخذ رای ۱۷ تا ۲۱ نفر عضو دارد که شامل ناظران شورای نگهبان، بازرسان وزارت کشور، اعضای شعبه به انتخاب هیئت اجرایی و یک نماینده فرماندار به عنوان نماینده تام الاختیار فرماندار در شعبه است.

وی همچنین از حضور راویان حماسه (دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم) در ۵۰ درصد شعب اخذ رای خبر داد و گفت: این دانش‌آموزان با ادبیات بار آشنایی با انتخابات و روایتگر صبحانه انتخابات خواهند بود.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ۴ هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رای در کل استان وجود دارد، تصریح کرد: ۵۵ مورد از این شعب متعلق به فاروج است.

وی تعداد واجدین شرایط رای در استان را۴ میلیون و ۵۵۰ هزار نفر اعلام کرد و  افزود: ۲۵۰ هزار نفر از این تعداد رای اولی هستند.

طباطبایی در خصوص نامزدهای انتخابات گفت: ۸۱۵ نامزد انتخاباتی در استان برای ۱۸ کرسی مجلس رقابت می‌کنند که ۳۰ نفر تحصیلات حوزوی، ۳۳ نفر دانش آموخته کارشناسی، ۶۳۷ نفر کارشناسی ارشد و ۱۱۴ نفر دکتری دارند.

وی پیش‌بینی کرد که تا اواسط روز شنبه انتخابات در استان جمع شود.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی در خصوص ساعت اخذ رای گفت: اخذ رای از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ۶ بعد از ظهر ادامه دارد و به صورت مقطعی تا ۹ شب تمدید می‌شود.

وی همچنین از تشکیل هیئت بررسی تبلیغات نامزدها خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای تبلیغات مجازی نامزدها در نظر گرفته شده است.

طباطبایی در پایان شماره ۱۱۱ استانداری را برای رسیدگی به شکایات و درخواست شعب سیار اعلام کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=44122

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.