• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

راهبردهای گروه ارزش برای پیشرفت و توسعه این مجموعه بیانیه دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مورد اظهارات دکتر مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آغاز به کار دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه درجه ۲ جمعیت هلال‌احمر کشور در فارس مشهد، آماده استقبال از بهار ۱۴۰۳ فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، از کشف سی میلیارد ریال کالای قاچاق از چهار دستگاه خودروی سواری و دستگیری ۷ نفر در این رابطه توسط یگان امداد شهرستان بویراحمد خبر داد «برای پایان دادن به تمام جنگ‌ها؛ اوپنهایمر و بمب اتم»؛ روایتی از دوگانگی‌های اوپنهایمر   نمایشنامه‌خوانی «آن زندگی که من به تو دادم» در تماشاخانه استاد انتظامی  بکارگیری بیش از ٧ هزار مراقب سلامت در پایگاه های سلامت حضور فیلم‌های متنوع در جشنواره فجر ۴۲/ احداث مجموعه بزرگ پردیس جشنواره‌های انقلاب اسلامی بانک تجارت در ۵ ماهه اول امسال ۴۱ هزار و ۹۷۸ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرد پرداخت ۵۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن در سیستان و بلوچستان دسترسی به جزییات تسهیلات برای مشتریان بانک توسعه صادرات ایران امکان پذیر شد

7

استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت صمت در استان فارس

  • کد خبر : 32070
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت صمت در استان فارس
فارس_ میرجلیلی گفت: در میز ارتباطات مردمی درخواست ها به صورت کارشناسی بررسی تا بهترین نتیجه به مردم ارائه گردد.

گیتی آنلاین_ در جریان سفر هیئت دولت به استان فارس ضمن برگزاری جلسه با معاونین و تعدادی از همکاران و بررسی شاخص ها و مسائل و مشکلات در روند و فرآیند پایش و پاسخگویی همچنین میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت صنعت ،معدن و تجارت با حضور سید محمد میر جلیلی نماینده تام‌الاختیار وزیر صمت و تعدادی از کارشناسان وزارت و معاونین صنعت، معدن و تجارت استان فارس به‌ منظور پاسخگویی به درخواست‌های مردمی مرتبط با اهداف وظایف وزارت صمت و تسریع در پاسخگویی و حل مشکلات مردمی در بخش ها و حوزه های مختلف همچنین درخواست حضوری حوزه صمت دریافت و در کوتاهترین زمان ممکن مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

میرجلیلی نماینده تام الاختیار وزارت صمت با اشاره به اینکه درخواست ها به صورت‌ کارشناسی بررسی می شوند تا بهترین نتیجه به مردم ارائه گردد.

ایشان گفت: در میز ارتباطات مردمی جهت رفع موانع و مشکلات مردم ضرورت دارد؛ به تمام مراجعات با نگاه کارشناسی و نظر اجماع باشد.

مدیر کل پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه سفر دولت به استان فارس باید آثار خوبی برای استان داشته باشد افزود: برپایی میز ارتباطات مردمی و میز خدمت در دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به فارس درراستای بررسی و ارائه راهکار کارشناسی به مسائل مختلف مردم بوده است.

میرجلیلی اضافه کرد: برپایی میز خدمت در دور دوم سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به فارس برای بررسی اجرای مصوبات سفر قبل و رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم و مراجعان است.

وی اظهار داشت: در میز خدمتی که در اداره کل صمت فارس از روز چهارشنبه هیجدهم مهرماه برپا شده است معاونان و همکاران ذی ربط این اداره کل حضور دارند که به صورت کارشناسی مشکلات مراجعان و مردم را مورد بررسی قرار می دهند.

نماینده تام الاختیار وزارت صمت در سفر دوم استانی هیات دولت به فارس افزود: درخواست مردم در سامانه ” سامد” ثبت می شود و به صورت پیامکی به مراجعه کننده اطلاع رسانی می گردد تا درخواست مراجعه کننده تا دریافت نتیجه دنبال شود هدف پوییایی سازمانی است.

میرجلیلی ادامه داد: در وزارت صمت یک نظام جدید پاسخگویی ایجاده شده که به صورت کاملا هوشمند است و تمامی درخواست ها و مکاتباتی که از سامانه ۱۲۴ انجام می گیرد به سرعت و یکپارچه در کشور پیگیری می شود.

مدیرکل صمت در این ارتباط گفت: در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان فارس مدیران و کارشناسان اداره کل صمت استان وادارات شهرستانهای تابعه در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم شریف و پاسخ به درخواست‌های مردمی به صورت چهره به چهره و نیز ارتباط از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت به مطالبه‌ها، مسائل و مشکلات مختلف رسیدگی وانجام می شود.

در این راستا مشکلات واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری و حتی مردم عادی که در این حوزه با مشکل مواجه‌اند و نیاز به دریافت مجوز، پروانه کسب، جواز تاسیس، پروانه بهره برداری و ثبت سفارش دارند طی ۳ روز پیگیری و برطرف می شود.

لازم به ذکر است مرکز پکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان های صمت در کشور بعنوان آینه‌ی تمام نمای سازمان آماده دریافت تمام موارد اعم از پیشنهادات، شکایات، درخواست ها در حوزه های صنعت ، معدن و تجارت به صورت تلفنی و حضوری می باشد.

میز ارتباطات مردمی به مدت سه روز از روز چهارشنبه مورخه ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۲ تا روز جمعه ۲۱ مهر برگزار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32070

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.