• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

نخست وزیر آلبانی: اگر مجاهدین خلق می‌خواهند با ایران بجنگند باید خاک ما را ترک کنند «شهربانو» بهترین فیلم جشنواره بالیوودی شد قدرت ایران از بصیرت و شجاعت رهبر معظم انقلاب سرچشمه می‌گیرد استقرار ایستگاه های پست یافته در کنسولگری های ایران در نجف و کربلا جزییات نحوه ثبت نام و شرکت فعالان رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین رویداد رسانه ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد. ۱۴۹۵ نفر برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کردند/ ثبت نام های دواطلبین نشان از عزم جدی همه وفاداران به نظام در استان دارد اجرای اردوهای جهادی شهرستان زهک در مناطق محروم و آغاز مرحله دوم ایمن سازی دام‌های سبک و سنگین گره داستان سریال «رستگاری» جمعه باز می‌شود  سیمان ارومیه و افزایش همه شاخص های سودآوری در سال ۹۹ مدیریت و کنترل هزینه های تمام شده در کنار افزایش تولید و فروش اختصاص ۱۱.۵ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی تنگستان تاکید فرماندهی معظم کل قوا بر تقویت نقاط قوت است/ می توانیم با اقتدار عملیات هایی نظیر وعده صادق را انجام دهیم

2

اعزام تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم ارومیه

  • کد خبر : 36504
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
اعزام تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم ارومیه
مدیر بسیج جامعه پزشکی سپاه ارومیه گفت: به مناسبت هفته بسیج، در قالب طرح شهید رهنمون ۶ گروه جهادی پزشکی برای ارائه خدمات به مناطق محروم اعزام شدند.
سرهنگ کفش‌دوز اصل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۶ تیم پزشکی در قابل‌طرح شهید رهنمون به همت بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه و شبکه بهداشت درمان شهرستان برای ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم و کم‌برخوردار اعزام شدند.

مدیر بسیج جامعه پزشکی سپاه ارومیه افزود: هر یک از تیم ها شامل پزشک عمومی، پزشک متخصص زنان و داخلی، روان‌شناس، دندانپزشک، پرستار و کارشناس بهداشت است.

وی به هدف اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: طرح شهید رهنمون باهدف ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی اجرا می‌شود و در اجرای این طرح گروه‌های اعزامی بیماران نیازمند را شناسایی و خدمات‌رسانی می‌کنند.

کفش‌دوز اضافه کرد: در این طرح به بیماران نیازمند به خدمات عمومی رسیدگی و بیماران نیازمند به خدمات تخصصی به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

گفتنی است؛ در طرح شهید رهنمون گروه‌های پزشکی در قالب بسیج جامعه پزشکی به جغرافیای هدف در مناطق محروم و مرزی کشور که ممکن است یک محله، روستا یا بخش باشد خدمات بهداشتی و درمانی تعریف شده ارائه می‌دهد.

هفته بسیج امسال ( از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه) با شعار «بسیج امید ملت ایران» در اقصی نقاط کشور با برگزاری آیین‌های ویژه‌ای گرامی داشته می‌شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.