• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

به پرسش های مردمی در سامانه الکترونیکی «سامد» پاسخ داده شد هرگونه خرید بلیط خارج از سامانه غیر قانونی است/ با افراد خاطی و شایعه ساز برخورد خواهد شد «بیست‌ویک هفته بعد» به جشنواره مورد تایید اسکار و بفتا رفت آمادگی صد درصدی پليس برای تأمين نظم و امنيت انتخابات در آذربایجان غربی  سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیراز منصوب شد استفاده از هوش مصنوعی در اولویت برنامه های معاونت بهداشت/ ضرورت تامین نیروی انسانی تخصصی بهداشت حرفه ای در عرصه بازرسی آماده‌باش تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تا ۴۸ ساعت پرورش شتر مرغ فعالیتی  پرسود است که به رفع بیکاری کمک می کند درخواست از وزیر ارشاد برای تعطیل نکردن انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران/ ما در حال زندگی با مرگ هستیم!/ لنز بچه‌های ما تبدیل به رسانه تئاتر شده است/ عکاسان ترمز زمان هستند! گزارش عملکرد ادارات آموزش و پرورش سراسر استان در پروژه مهر را به صورت روزانه پیگیری خواهیم کرد گره گشایی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی در فارس یکه تازی بازیکن استان فارسی در مسابقات فوتبال بانوان در تاجیکستان

4

اعطای تندیس رضایتمندی مشتری به هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران

  • کد خبر : 22743
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
اعطای تندیس رضایتمندی مشتری به هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران
  هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران ( TIT) در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شد

هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران ( TIT) در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شد.
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در حوزه مهارت‌های ارتباطی، آینده نگری برای پیاده سازی در crm ، آموزش‌ها و چشم‌انداز و اهداف و همچنین فعالیت‌های بهبود برنامه‌ریزی در حوزه رضایت مشتری، لوح تقدیر و تندیس هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به مهران مظفری مهر مدیرعامل هلدینگ TIT اعطا شد.
در بخشی از لوح تقدیر اعطایی آمده است: اینک با توجه به فعالیت‌های شایسته و اقدامات موثر شما در بهبود فضای کسب و کار و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان تندیس و اعتلای میهن، برماست تا با تقدیری درخور توجه در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، شما را در این مسیر سخت و پرمشقت همراهی نمائیم.
هفتمین اجلاس سراسری رضایت مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، با حضور مقام‌هایی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات علمی دانشگاه های دولتی در تهران برگزار شد.
اهداف و محورهای هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری شامل تشریح مدل‌های موثر مدیریت ارتباط با مشتری، شناخت بازار هدف و شناسایی انتظارات مشتریان، نقش سیاست های پولی و مالی در مهار تورم و رشد تولید، ارائه و بررسی راهکارها و الزامات تحقق مهار تورم و رشد تولید، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی و بررسی چالش های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=22743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.