• امروز : پنج شنبه - ۳ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 22 February - 2024

اخبار ویژه

غیر فعال شدن بیمه ۲۲ هزار نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه روستایی دانشگاه زنده و پویا باشد ؛ جامعه زنده است واگذاری ۵۰۰ تراکتور باغی به قیمت کارخانه توسط طنین ایثارگران کشور امروز یکشنبه پانزدهم مردادماه ۱۴۰۲مصادف با شهادت شهید عباس بابایی است گالری خورشید «جلوه اثر» را به نمایش می‌گذارد محصول ایده ال گرایی یا مشکلات اقتصادی اجتماعی جامعه/ دیگر کلمه عقیم و نازا معنا ندارد دعوت از ۴ بانوی فوتبالیست فارسی به اردوی تیم ملی بزرگسال بانوان دبیر اجرایی کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۸ عنوان برنامه در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی در حوزه‌های مختلف برای برگزاری کنگره شهدای استان پیش‌بینی شده است محور مهاباد به ارومیه پر‌تخلف‌ترین جاده آذربایجان‌غربی «تِنِت» و «بانی و کلاید» نمایش داده می‌شوند   حضور استاندار فارس در تجمع دوازده هزار نفری دانش آموزان فارسی؛ به روایت تصویر توزیع گذرنامه های اربعین در اولویت کاری برنامه هاست

1

اعطای تندیس رضایتمندی مشتری به هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران

  • کد خبر : 22743
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
اعطای تندیس رضایتمندی مشتری به هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران
  هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران ( TIT) در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شد

هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران ( TIT) در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شد.
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در حوزه مهارت‌های ارتباطی، آینده نگری برای پیاده سازی در crm ، آموزش‌ها و چشم‌انداز و اهداف و همچنین فعالیت‌های بهبود برنامه‌ریزی در حوزه رضایت مشتری، لوح تقدیر و تندیس هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به مهران مظفری مهر مدیرعامل هلدینگ TIT اعطا شد.
در بخشی از لوح تقدیر اعطایی آمده است: اینک با توجه به فعالیت‌های شایسته و اقدامات موثر شما در بهبود فضای کسب و کار و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان تندیس و اعتلای میهن، برماست تا با تقدیری درخور توجه در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، شما را در این مسیر سخت و پرمشقت همراهی نمائیم.
هفتمین اجلاس سراسری رضایت مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، با حضور مقام‌هایی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات علمی دانشگاه های دولتی در تهران برگزار شد.
اهداف و محورهای هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری شامل تشریح مدل‌های موثر مدیریت ارتباط با مشتری، شناخت بازار هدف و شناسایی انتظارات مشتریان، نقش سیاست های پولی و مالی در مهار تورم و رشد تولید، ارائه و بررسی راهکارها و الزامات تحقق مهار تورم و رشد تولید، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی و بررسی چالش های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=22743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.