• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

آخرین‌مهلت افتتاح و یا تکمیل موجودی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌ پارسیان امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان جهادکشاورزی و مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی کشور «خانه برناردا آلبا» تا پایان فصل بهار مهمان سالن اصلی برج آزادی تهران است/ «خانه برناردا آلبا» با تغییراتی تازه روی صحنه نشست سالانه کارشناسان مسئول سلامت جمعیت، خانواده و مدارس فارس برگزار شد نظارت استاندارد لرستان بر آزمایشگاه همکار در استان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای آذربایجان‌غربی؛ کاهش بارندگی و رسیدن به مرز هشدار / آب شدن ذخایر آبی در استان از تسریع در اجرای خط انتقال آب تا ضرورت انعقاد تفاهم نامه برای استفاده از پساب برگزاری جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات ریاست جمهوری در شرکت شهدای صنایع صدر شیمی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مستقر در استان فارس حال ناخوش داروخانه‌ها در رویارویی با مشکلات مالی تقدیر از مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس توسط استاندار فارس مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن برگزار شد «ایرو» و «ممیرو» در فیلم‌نت عرضه می‌شود

3

افتتاحیه بزرگ‌ترین رستوران کف شیشه‌ای کشور در کیش

  • کد خبر : 42304
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
افتتاحیه بزرگ‌ترین رستوران کف شیشه‌ای کشور در کیش
مدیرعامل شرکت افسانه‌سازان کیش گفت: هم‌زمان با اعیاد شعبانیه سه مجموعه بزرگ در شهر افسانه‌ای پدیده کیش افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ افسانه‌سازان کیش، علی موقر اظهار کرد:  بزرگترین رستوران کف شیشه‌ای کشور بعد از تقویت سازه، بازسازی و بهسازی در مورخ ۳ اسفند سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: همچنین در ۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ رستوران بین‌الملل مرسی پدیده شعبه کیش در شهر افسانه ای پدیده کیش افتتاح می شود.

مدیرعامل گروه شرکت‌های افسانه‌سازان آینده کیش تصریح کرد: رستوران‌های کف شیشه‌ای فانوس و بین‌الملل مرسی پدیده مجموعاً بالغ بر ۳ هزار متر مربع زیر بنا دارد.

وی ظرفیت پذیرش همزمان میهمان در رستوران کف شیشه ای را ۱۷۰ نفر و در  رستوران بین الملل را  ۳۳۰ نفر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و جذب گردشگر باعث به چرخش درآوردن اقتصاد کشور و جزیره کیش می شود، عنوان کرد: هلدینگ بین‌المللی افسانه‌سازان آینده کیش باهدف ایجاد بستر نوین معرفی برندهای بزرگ پوشاک در کشور، رستوران قدیمی قلعه پدیده کیش را تغییر کاربری داده و این مجموعه را به بزرگ‌ترین کت واک کشور با مساحتی بالغ بر ۶ هزار متر تبدیل کرده است.

موقر عنوان کرد:  مجموعه کت واک در تاریخ ۵ اسفند سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد که در ان بزرگ‌ترین برند های داخلی و خارجی گرد هم آورده شده اند.

وی همچنین با بیان اینکه در پروژه شهر رؤیایی پدیده شاندیز نیز اقدامات بزرگ و مؤثری از سوی این شرکت صورت‌گرفته، ابراز کرد: ساخت‌وسازها در شهر رؤیایی پدیده شاندیز  از سر گرفته شده و به‌زودی شاهد افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن بخش‌های بزرگی در این پروژه هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=42304

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.