• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

انتشار کتابی با عنوان «آواز قمرالملوک وزیری و پیانو مرتضی محجوبی»  حمایت از ورزش و جوانان از سازمان مردم‌نهاد در حوزه جوانان رکورد جوجه ریزی در مرغداری های سیستان وبلوچستان به مرز ۸ میلیون قطعه رسید افتتاح دفتر همکاری‌های علمی_دانشگاهی وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز “نذر رهایی” یک طرح شاخص فرهنگی و اجتماعی در سطح کشور است امضای تفاهم‌نامه بین معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز بزرگداشت شهدا پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد اطاعت از رهبری و ایستادگی در میدان رمز پیشرفت کشور است روح قانون مبازره با پول‌شویی حمایت از اقتصاد شفاف و مبارزه با فساد است تجدید بیعت مدیران ارشد پستی کشور با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حسینیه جماران  مخابرات ایران به دنبال افزایش سرمایه و اصلاح تعرفه خدمات

1
در سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به کرمان انجام شد؛

افتتاح ساختمان ام آر آی بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان بافت

  • کد خبر : 49402
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۵۸
افتتاح ساختمان ام آر آی بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان بافت
کرمان_ ساختمان ام آر آی بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان بافت و دستگاه جدید آنژیوگرافی قلب سه بعدی مرکز آموزشی درمانی شفا کرمان، با حضور دکتر بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت افتتاح و راه اندازی شد.

گیتی آنلاین_ ساختمان ام آر آی بیمارستان خاتم الانبیاء با ۲۵۰ مترمربع زیربنا و اعتبار ۳۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال احداث شده است؛ دکتر بهروز رحیمی در این رویداد، از بخش اورژانس و ساختمان در حال ساخت آی سی یو بیمارستان خاتم الانبیا (ص) نیز بازدید کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، همچنین در این سفر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفت و گو کرد؛ دکتر رحیمی در این دیدار، گفت: دولت سیزدهم دولت مردمی است و وزارت بهداشت نگاه معنوی به استان کرمان دارد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های درحال ساخت در استان کرمان، خاطرنشان کرد: برخی شهرستان ها از جمله بافت دارای پروژه های نیمه کاره هستند که امیدواریم در تسریع آنها کمک کنیم.

وی استفاده از ظرفیت معادن و لحاظ شدن این سرمایه ها در بخش بهداشت و درمان استان را ضروری دانست و بر مولدسازی دارایی ها برای دانشگاه ها تاکید کرد.

رونمایی از دستگاه جدید آنژیوگرافی قلب سه بعدی مرکز آموزشی درمانی شفا

در ادامه این سفر، دستگاه جدید آنژیوگرافی قلب سه بعدی مرکز آموزشی درمانی شفا نیز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت رونمایی شد.

این دستگاه توسط سازمان جهانی بهداشت به این مرکز آموزشی درمانی اهدا شده است.

دکتر رحیمی همچنین از پروژه در حال ساخت بیمارستان جایگزین شفا و بخش ژنتیک دارالشفا امام رضا (ع) بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=49402

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.