• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

مقایسه حادثه چرنوبیل و بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه کار مسخره ای است توسعه پنج خوشه کسب و کار در خراسان رضوی به ثمر رسید ارسال انواع «صنایع دستی» به اقصی نقاط کشور با «پست» اعطای تسهیلات به زائران نجف و کربلا با “زائر کارت” بانک گردشگری جمع‌آوری مرسولات نمایشگاه کتاب تا سوم خرداد ادامه دارد پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به طراحان و تولیدکنندگان پوشاک عفیفانه فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد از دستگيري يک نفر سارق کالا و احشام در اين شهرستان خبر داد. آمادگی مجموعه اورژانس فارس برای خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی فارس در ایام نوروز/ پاسخگویی به بیش از ۱۱ هزار تماس مردمی در ۳ روز گذشته سامانه هوشمند خیرات و نذورات نان رونمایی شد بازگشت درآمد ماهانه (( وتعاون )) به روند صعودی آغازبکار پنجمین کاروان بزرگ ترویجی الگوی کشت پاییزه محصولات زراعی در سیستان وبلوچستان جشنواره زوجهای جوان پدافند هوایی ارتش در مشهد برگزار شد

0

افتتاح و بهره برداری از ۹ طرح هادی در ارومیه

  • کد خبر : 47468
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
افتتاح و بهره برداری از ۹ طرح هادی در ارومیه
امروز ۹ طرح هادی در شهرستان ارومیه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین،  امروز طرح هادی و آسفالت معابر ۹ روستا به صورت همزمان از روستای گوزگوند با حضور فرماندار شهرستان ارومیه و مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی افتتاح و به بهره برداری رسید.

علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: برای اجرای طرح های مذکور ۱۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و قیر یارانه‌ای هزینه شده است.

مقدم با اشاره به برنامه دولت سیزدهم در واگذاری زمین برای احداث مسکن جوانان بیان کرد: در راستای تحقق اهدا زمین به جوانان و اهالی روستا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نظر دارد با شناسایی زمین‌های ملی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به پهنه بندی زلزله و وجود خطرات طبیعی، اهالی روستان می‌توانند با استفاده از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی نسبت به مقاوم سازی و بهشازی منازل خود در‌جهت کاهش بلایای طبیعی اقدام کنند.

مقدم با بیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی در روستا‌ها هزینه زیادی در بردارد افزود: از اهالی می‌خواهیم که در حفظ و نگهداری از طرح‌های عمرانی بستر طرح هادی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=47468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.