• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

هدف ما استقلال در تولید و افزایش کاربردی آموزش در مسیر نوآوری است/ رویکرد افزایش تعاملات و آموزش بین‌المللی در مسیر رفع نیازهای کشور عراق مجمع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق‌العاده پتروشیمی مارون برگزار شد. ۲۸ مرکز مایه کوبی وابسته دامپزشکی در سیستان و بلوچستان وجود دارد حمایت بانک ایران زمین از تولید داخل در راستای اشتغالزایی سپاه دشتستان در کنار حوزه سلامت برای ارائه خدمات به مردم است واگذاری ۲۳۰ واحد مسکن به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در آذربایجان غربی افزایش ۳۸ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان طی ۳ ماهه نخست سالجاری بانی اقتصادی همایش میلیاردی مبنا چه کسی بود؟/ مبنا با مجوز یا بدون مجوز؟ دوده صنعتی پارس؛ بی بدیل در جایگاه و نقش آفرینی شایسته ثبت‌نام شرکت بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تمدید شد سرپرست اداره کل مبادلات و خزانه داری کل بانک توسعه تعاون منصوب شد توانمندسازی مراقبان و مشاوران سلامت مدارس با سامانه آموزش مداوم وزارت بهداشت

4

افتتاح ۲ بند خاکی با حجم عملیات ۱۵۰۰۰ متر مکعب در سراوان

  • کد خبر : 29375
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان از احداث 2 بند خاکی با حجم عملیات 15 هزار متر مکعب در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، عبدالله بامری، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ۴ شهریور، بویژه شهیدان رجایی و با هنر، ۲ بند خاکی با حجم عملیات ۱۵ هزار متر مکعب در (حوزه لک -مهرگان) شهرستان سراوان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: حجم مخزن این ۲ آبگیر چیزی بالغ بر ۳۵ هزار متر مکعب با طول ۱۰۰و ارتفاع ۵ متر می باشد.

وی اذعان کرد: از جمله اهداف اجرای پروژه می توان به کنترل سیل، تقویت منابع آبی، مقابله با آثار خشکسالی و تقویت پوشش گیاهی در منطقه اشاره کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان شمار روستاهای برخوردار از این پروژه آبخیزداری را ۷ روستا با جمعیت حدود ۲۵۰ خانوار هزار نفر اعلام کرد.

وی با اشاره به تخصیص ۱۲ هزار میلیون ریالی برای تکمیل این ۲ پروژه خاطرنشان کرد: عملیات احداث این ۲ بند خاکی با ایجاد اشتغال موقت برای ۲۴۰ نفر در روز همراه بوده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29375

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.