• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

اقتدار کشور به حضور سربازان مقتدر وابسته است.

  • کد خبر : 30915
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
اقتدار کشور به حضور سربازان مقتدر وابسته است.
سرتیپ دوم «جعفری» گفت: اقتدار و عزت کشور به حضور شجاعانه سربازان مقتدر و ولایی و دلسوز در نیروهای مسلح وابسته است.

گیتی آنلاین-سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: سربازان شجاع و دلاور در ارتش و سپاه و انتظامی در ۴۴ سال اخیر از عمر انقلاب اسلامی با ویژگی ایثار و ازخودگذشتگی و رشادت و پایمردی و خودباوری و ایمان و اخلاص و خداشناسی توانسته اند، از ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی و مرزهای میهن با شایستگی صیانت کنند.

وی اظهارداشت: حضور موثر سربازان غیور و دلاور در دوران دفاع مقدس نشان داد که همدلی و انسجام و اتکا به توانمندی ها و ولایت مداری و ولایت پذیری و اطاعت از فرماندهان می تواند، در سخت و دشوار ترین شرایط جبهه حق را بر علیه باطل پیروز گرداند.

سردار جعفری ادامه داد: هرگاه انسان مومن و با اخلاص حضور خداوند را در کنار خود احساس کند، یقیناً در حساس ترین شرایط و در اوج نا امیدی به سربلندی و عزت می رسد و این موضوع را رزمندگان اسلام و سربازان شجاع و دلیر ما در دوران دفاع مقدس به دنیا اثبات کردند.

وی افزود: حقانیت اسلام در اخلاص و ایمان و خداباوری خلاصه شده و یقین بدانیم، هرگاه امداد و نصرت خدا را داریم در ما ضعف و شکست نمی آید.

سردار جعفری ادامه داد: ۴۴ درصد شهدا دوران دفاع مقدس را گروه سنی ۱۸ تا ۲۰ سال تشکیل داده و این نشان دهنده حضور پررنگ جوانان در دفاع از انقلاب و امام بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30915

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.