• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

عدم دریافت تسهیلات از سوی هیات مدیره و مدیران بازنشسته در دوره مدیریتی جدید بانک دی «مجنون آن لیلی» در سه روز اول به سانس فوق‌العاده رسید انتقاد توئیتری خبرنگار و فعال رسانه ای از عملکرد ضعیف مدیر عامل پتروشیمی فارابی در حوزه جذب نیروی غیربومی و خدمات پتروکارت لزوم بهره گیری از تکنولوژی های جدید در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک بهسازی و آسفالت ۷ کیلومتر از معابر شهر زاهدان در محدوده طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد در گالری زرنا به «ورای اثر» بنگرید امیر حیات مقدم به عنوان نماینده ماهشهر، هندیجان، امیدیه و جولکی انتخاب شد زنده‌یاد ایرج ناظریان و فیلم سینمایی «پدرخوانده» در دهمین قسمت «صداهای ابریشمی» تعقیب و گریز شکارچیان و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد در کوه هوا سلیمی عضو هیئت رئیسه انجمن موی‌تای استان البرز شد ارسال بیش از ۹هزار ۲۰۰ اثر به کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت اردوی تفریحی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز برگزار شد 

3

امام جمعه ارومیه: طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد

  • کد خبر : 33025
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۶
امام جمعه ارومیه:  طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد
امام جمعه ارومیه گفت: با انجام عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی در دنیا تحقیر شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی
امام جمعه مردم شهرستان ارومیه و نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، دیروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: طوفان الاقصی هنرنمایی یک ملت مظلوم و ستمدیده در برابر غاصب سرزمینشان بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی با بیان اینکه با انجام عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی در دنیا تحقیر شد، تصریح کرد: طوفان الاقصی نشان داد اشرافیت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی یک افسانه بوده و این شکست واقعاً غیرقابل‌ترمیم است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل غیرقابل‌ترمیم بودن شکست دشمن در عملیات طوفان الاقصی این بود که هیمنه صهیونیست غاصب شکسته شد و اسرائیل امروز به‌هیچ‌وجه اسرائیل یک ماه قبل نیست و یک شکست سهمگینی را تجربه کرده است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله مسلمانان و جهان شهادت روزانه هزاران نفر از مردم مظلوم غزه است و حمله رژیم کودک‌کش صهیونیستی به بیمارستان غزه نشان داد این رژیم جنایت‌کار به هیچ معاهده و قانونی پایبند نیست.

امام جمعه مردم شهرستان ارومیه بیان کرد: در هیچ جنگی حمله به بیمارستان و مدرسه‌دیده نشده است و دشمن در اوج قساوت به بیمارستان و مدرسه که پناهگاه مردم بود، موشک زد و اکنون حکومت آمریکا و غربی‌ها و رژیم صهیونیستی منفورترین چهره و حکومت در افکار عمومی هستند.

او با تأکید به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی جریان مقاومت شکل گرفت، اظهار کرد: با پیروزی جبهه مقاومت در جنگ‌های ۳۳، ۲۲، دو روزه و طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی شکست خورد و هیمنه‌اش فرو ریخت.

قریشی تأکید کرد: کشورهای اسلامی و عربی باید به وظیفه خود به‌درستی عمل کنند و در حمایت از مردم غزه کوتاهی نکنند و سران کشورهای اسلامی باید با اتحاد و همدلی به یاری گروه‌های مقاومت بیایند و از مظلومان غزه و فلسطین دفاع کنند.

وی بیان کرد: آمریکا، کشورهای غربی، مجامع بین‌المللی و حقوق بشری تاکنون در مقابل این جنایت سکوت کرده و حتی یک قطعنامه صادر نکرده‌اند که این نشان از خوی وحشیگری و ضدانسانی آنها است.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به هفته بیمه سلامت اظهار کرد: با تلاش دولتمردان و مسئولان استانی در حال حاضر بیش از دو میلیون نفر از آذربایجان‌غربی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند که این موضوع یک دستاورد خوب محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.