• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

امنیت کشور در گرو حضور با بصیرت مردم در صحنه های حساس است

  • کد خبر : 33689
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
امنیت کشور در گرو حضور با بصیرت مردم در صحنه های حساس است
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: قطعا حصول امنیت در کشور در گرو همدلی مسئولان و حضور ملت بصیر در صحنه های حساس خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع»، حجت‌الاسلام محمد عدیده در بازدید از سایت اطلاعات سیگنالی کبکان با کارکنان این سایت، با بیان اینکه داشتن امنیت، اولویت هر جامعه ای است، اظهار کرد: اگر امنیت از جامعه ای سلب شود، تمام مسائل از فردی تا اجتماعی و اقتصادی را تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

وی مقوله امنیت را بالاترین رکن قدرت هرجامعه برشمرد و افزود: قطعا حصول امنیت در کشور در گرو همدلی مسئولان و حضور ملت بصیر در صحنه های حساس خواهد بود.

عدیده تصریح کرد:‌ شما باید مراقب عملیات روانی و نبرد رسانه ای در هر سطحی علیه ایران با دلارهای برخی دول مرتجع و نقش آنان در تحریف و تحریک با همکاری سرویس های اجانب و گروه های معاند نظام اسلامی ایران باشید.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه دشمن به هر بهانه ای به دنبال ضربه زدن به ایران و نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: اگر کار فرهنگی و رسانه ای در جامعه انجام شود و امر تبیین به درستی و به موقع انجام شود، دیگر شاهد چنین صحنه هایی نخواهیم بود.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در سایت کبکان، افزود: آمادگی کارکنان پدافند و تجهیزات این سایت در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کارکنان جوان با درک اهمیت ماموریت محوله وظایف خود را با دقت و کیفیت مناسبی به انجام می رسانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33689

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.