• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

فعال کردن واحدهای راکد کمک به چرخه اقتصادی ، رشد تولید کیفی ، افزایش اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال تحت پوشش سلامت خانواده قرار می گیرند دستگيري دندانپزشک قلابي در “نيمروز” بازدید مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از پروژه های در حال اجرای فرودگاه شهدای ایرانشهر برگزاری نشست آسیب‌شناسی گردشگری در ایران(با رویکرد بررسی چالش‌ها و آینده پژوهی)  تامین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های در دست ساخت حوزه سلامت فارس پیگیری شد طرح افزایش ظرفیت پست برق فرهنگ برازجان با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید تحویل کیف مفقود شده به صاحبش توسط پستچی امانتدار بانک صادرات ایران املاک مسکونی تملک شده را به مالکان خود بازمی‌گرداند اجرای به موقع طرح نهضت ملی مسکن در اولویت سیستان و بلوچستان است رو که نیست سنگ پای قزوینه/ روحانی از کدام وضعیت اقتصادی حرف می زند? امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات

0

انجام جراحی نادر و موفقیت آمیز بر روی یک نوزاد در زاهدان

  • کد خبر : 52695
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
انجام جراحی نادر و موفقیت آمیز بر روی یک نوزاد در زاهدان
رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان گفت: جراحی نادر بر روی یک نوزاد ساکن گوهر کوه خاش در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان با موفقیت انجام شد.

گیتی آنلاین-رییس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان گفت: جراحی نادر بر روی یک نوزاد ساکن گوهر کوه خاش در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان با موفقیت انجام شد.

کاوه اورعی یزدانی  اظهار کرد: عمل جراحی نادر و موفقیت آمیز اکستروفی مثانه در یک نوزاد توسط جراح اطفال این بیمارستان با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: اکستروفی مثانه نوعی نقص یا مشکل مادرزادی است که به صورت نادر از همان زمان تولد در نوزادان مشاهده می‌شود.

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان عنوان کرد: در این بیماری مثانه خارج از بدن قرار دارد و به همین صورت رشد می‌کند و قادر به ذخیره ادرار نیست و به طور کلی عملکرد طبیعی ندارد، این عمل جراحی سخت و پیچیده بر روی نوزاد چهار روزه با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=52695

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.