• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

انجمن اولیا و مربیان نماد همکاری میان خانواده و مدرسه

  • کد خبر : 32603
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: انجمن اولیاء و مربیان نماد همکاری میان خانواده و مدرسه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: انجمن اولیاء و مربیان نماد همدلی،همکاری و پیوندی مستحکم میان خانواده و مدرسه در امر تربیت است. به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین… صرف راحسنعلی عزت خواه […]

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

انجمن اولیاء و مربیان نماد همکاری میان خانواده و مدرسه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: انجمن اولیاء و مربیان نماد همدلی،همکاری و پیوندی مستحکم میان خانواده و مدرسه در امر تربیت است.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین… صرف راحسنعلی عزت خواه درآئینی که به مناسبت فرا رسیدن هفته پیوند انجمن اولیاء و مربیان در یاسوج برگزار شد ضمن تبریک این ایام به مربیان مدارس واولیاء گفت:در سایه پیوند اولیاء و مربیان می توانیم شاهد کیفیت بخشی به امور آموزشی و پرورشی مدارس و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان باشیم.

عزت خواه، نهاد خانواده را یکی از اصلی ترین ارکان تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین برشمرد و افزود:این هفته فرصتی مناسب برای توسعه تعاملات بین اولیاء و مربیان به منظور همسویی در روش های تربیتی بین خانه و مدرسه ،بهبود روابط سازمانی و تبیین جایگاه خانواده در مدرسه از طریق تشکیل انجمن های اولیاء و مربیان در مدارس است.

عزت خواه گفت: همکاری و مشارکت خانواده و مدرسه،نقش بسزایی در دستیابی به اهداف والای نظام آموزش و پرورش از جمله ایجاد عدالت آموزشی،تحول در نظام تعلیم و تربیت،مدرسه محوری،مهارت آموزی و مهیا نمودن دانش آموزان برای زندگی اجتماعی در تراز نظام جمهوری اسلامی دارد.
وی با برشمردن مهمترین ویژگی های یک معلم خوب در تربیت و رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه الهی افزود:ایجاد و تقویت حس کنجکاوی،مطالبه گری و سوال پرسیدن در بین دانش آموزان،باز کردن ذهن و اندیشه آنان از اهم این ویژگی ها است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32603

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.