• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
4

انعقاد قرار داد همکاری روحانیون مبلغ در زندان های آذربایجان غربی

  • کد خبر : 32990
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
انعقاد قرار داد همکاری روحانیون مبلغ در زندان های آذربایجان غربی
۲۲ مبلغ دینی قرارداد همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی و زندان های آذربایجان غربی را منعقد و امضا کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، ۲۲ روحانی مبلغ فرهنگی و دینی در مراسمی که در مسجد شهدای افشار سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با حضور مدیران کل زندانها و تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، قرارداد همکاری منعقد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در مراسم مذکور با اشاره به ضرورت تبلیغ جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و تسلط رسانه ها و بنگاه های دروغ پراکن و خبر سازی جعلی این رژیم با حمایت آمریکا؛ گفت : رژیم آمریکا و احزاب و سناتورهای سیاسی منتسب به صهیونیست و آبشخور فکری و اعتقادی شان کمک های مالی و تبلیغات رسانه صهیونیست غاصب می باشد .

فتحی مدیرکل زندان های آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت تبیین و تبلیغ در میان گروههای هدف نیازمند اطلاعات برای زندگی سالم گفت: وظیفه جهادی تبیین و رسانه بودن مبلغین فرهنگی این روزها بیش از همیشه به عنوان مجاهدت احساس می گردد و این خط شکنی و دیده بانی امورات جامعه و تحلیل آنها نیازمند تفکر علمایی و تبیین بلیغ وبی شبهه مومنانه دارد .

در ادامه مراسم مسئولین و کارشناسان اداره کل تبلیغات اسلامی به تشریح رسالت و ظیفه روحانیون برای ادامه خدمت در سنگر تبلیغی اصلاح و تربیت زندانیان اشاره نمودند و در ۴ حوزه مهم تبلیغی، فرهنگی، دینی و مشاوره ای همراه با تعهد به مسئولیت در محل زندان اشاره و متن قرار داد را تشریح نمودند .

ثبت امورات فعالیت فرهنگی و تبلیغی در سامانه سازمان زندانها و تبلیغات اسلامی از جمله انجام امورات روحانیون برای ثبت کارکرد می باشد همچنین خلاقیت و ترویج مفاهیم دینی با روش های نوین تبلیغی متناسب با جامعه هدف زندانیان و خانواده آنها از اقدامات مهم روحانیون فعال در زندان ها می باشد .

در ادامه روحانیون مبلغ فرهنگی با مطالعه مستندات از جمله اقامه مستمر نماز جماعت، کلاس های آموزش احکام و عقیدتی و تبلیغ ، برگزاری مراسمات و مشاوره جلسه تعاملی برای رفع ابهامات قرار داد قانونی برگزار شد .

دراین جلسه موضوع مازاد حق قرار داد ویژه ایام رمضان المبارک، ماه محرم و صفر مطرح و جز مفاد قرار داد ثبت گردید .

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.