• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
در بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرکز مشاوره ناباروری بیمارستان مادر و کودک شوشتری تاکید شد؛

اهمیت تحقق اهداف جوانی جمعیت و فراهم آوری زیرساخت های موردنیاز در تمامی ابعاد

  • کد خبر : 21584
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
اهمیت تحقق اهداف جوانی جمعیت و فراهم آوری زیرساخت های موردنیاز در تمامی ابعاد
فارس_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، ظهر امروز از مرکز مشاوره ناباروری در بیمارستان مادر و کودک شوشتری بازدید کرد.

گیتی آنلاین_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از مرکز مشاوره ناباروری بیمارستان مادر و کودک شوشتری، ضمن خداقوت به مسوولان و کارکنان این مرکز گفت: با توجه به اهمیت تحقق اهداف جوانی جمعیت کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه، تلاش برای توسعه و گسترش این خدمات در تمامی ابعاد، ضروری است.

دکتر «سید وحید حسینی» در این بازدید ضمن ارزیابی عملکرد این مرکز از زمان راه اندازی تا کنون، بر تقویت زیرساخت های مرکز مشاوره ناباروری در بیمارستان مادر و کودک شوشتری برای تسهیل و تسریع روند ارایه خدمات مشاوره ای به خانواده ها در حوزه درمان ناباروری تاکید کرد.

او ضمن بازدید از واحدهای مختلف مرکز مشاوره ناباروری بیمارستان مادر و کودک شوشتری، شامل مامایی، حقوقی، فقهی، روانشناسی و اخلاق پزشکی، با کارشناسان این واحدها در زمینه نحوه ارایه خدمات مشاوره ای به مراجعان گفت و گو کرد.

همکاری و همراهی بیش از پیش مسوولان و کارکنان این مرکز مشاوره ناباروری در راستای خدمت دلسوزانه به مردم برای پیشبرد اهداف کلان کشور، از دیگر تاکیدات رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید بود.

در این بازدید دکتر «علیرضا منصوری» مشاور معاون درمان و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» را همراهی کردند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=21584

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.