• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

به همت فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:ارزش اراضی رفع تصرف شده افزایش یافت افزایش سقف تسهیلات خرید و جعاله تعمیر مسکن از محل اوراق ممتاز دانشوران زبان و ادبیات باید به کمک ما سینماگران بیایند «گاوکش» وارد عمارت ارغوان میشود خانه هنرمندان ایران میزبان ششمین هفته معماری اسپانیا می‌شود گزارش تصویری مجمع شرکت بین المللی توسعه ساختمان افشین خانی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران شد بر مبنای میانگین سپرده‌های جاری در بانک گردشگری ۲ میلیارد ریال تسهیلات بگیرید شستا نماد شفافیت رویش و روشنایی سراوان رکورددار رفع تصرف اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان علی دهباشی ۲۵ سال کار فرهنگی درست را انجام داده است/ کیارستمی آبرو دار واژه کار است/ برای حفظ و نگهداری یکی از مهمترین شخصیت‌های هنری معاصر سرزمینمان، به صمدیان مدیون هستیم بانک های سیستان و بلوچستان دو هفته مکلف به پرداخت تسهیلات کامل طرح نهضت ملی مسکن هستند

3
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شهرستان فیروزآباد؛

اهمیت توسعه خدمات در شهرستان فیروزآباد با همکاری مسوولان و خیرین سلامت

  • کد خبر : 32719
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۳:۱۵
اهمیت توسعه خدمات در شهرستان فیروزآباد با همکاری مسوولان و خیرین سلامت
فارس_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در ادامه سفر به شهرستان فیروزآباد، طی نشست هم اندیشی با مسوولان حوزه سلامت شهرستان، اولویت های این شهرستان را در حوزه سلامت پیگیری کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز که در تداوم بازدیدهای دوره ای از مناطق مختلف استان فارس، از ابتدای صبح روز گذشته عازم شهرستان های فراشبند و سپس فیروزآباد شده است، در ادامه این برنامه، با مسوولان حوزه سلامت این شهرستان، دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست ضمن قدردانی از همراهی مسوولان ارشد شهرستان با مجموعه سلامت فیروزآباد بر پیگیری برای تکمیل پروژه های سلامت محور در این شهرستان تاکید کرد.

دکتر حسینی همچنین از خیرین سلامت شهرستان برای مشارکت در تسریع پیشبرد اهداف سلامت محور در شهرستان دعوت کرد.

دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد بیمارستان قائم(عج) فیروزآباد در زمینه هایی نظیر ضریب اشغال تخت، روند نظارت بر خدمات، پیرامون برنامه های پیش بینی شده در خصوص توسعه خدمات بیمارستان، توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر «مهدی خسروی» مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز دیگر عضو این نشست هم اندیشی بود که گزارشی از وضعیت مالی، وضعیت پروژه های در حال ساخت به ویژه احداث سه خانه بهداشت در شهرستان ارائه کرد.

دکتر «سید صادق سید نعمتیان» مشاور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست به تبیین وضعیت سلامت شهرستان در حیطه بهداشتی پرداخت.

ارائه گزارش اقدامات مجموعه بهداشت و درمان فیروزآباد در عرصه رسانه ای و با محوریت موضوعات جوانی جمعیت و جهاد تبیین از سوی مهندس «ابوذرپاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه، دیگر محور برگزاری این نشست هم اندیشی بود.

دکتر «محمد دوله» سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد و دکتر «نجمه کشاورز» رئیس بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد نیز در این نشست گزارش اقدامات حوزه سلامت شهرستان را در حیطه های مختلف، ارائه کردند.

همچنین با حضور دکتر «زهرا حیدری» رئیس بیمارستان حضرت امام هادی(ع) فراشبند و با تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیرامون راهکارهای تقویت همکاری دو شهرستان فیروزآباد و فراشبند در حیطه درمانی و همکاری مشترک در این زمینه، هم اندیشی صورت گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه این نشست، از محل پیش بینی شده برای بیمارستان دوم شهرستان فیروزآباد بازدید کرد.

این نشست روز، بیست و پنجم مهر ۱۴۰۲، در شهرستان فیروزآباد و همزمان با سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32719

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.